اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: تریلر لانچ Resident Evil 7 Gold Edition

کپکام مدتی قبل عرضه بازی Resident Evil 7 Gold Edition را اعلام کرد که به نسخه کامل این بازی همراه با تمام محتویات اضافه شده بعد از عرضه رسمی است. این نسخه در واقع بهترین نسخه برای افرادی است که تا به امروز دست به خرید Resident Evil 7 نزده بودند و حالا می‌توانند از کامل‌ترین نسخه لذت ببرند. این نسخه و تمامی محتویات آن از PS VR پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید تریلر لانچ Resident Evil 7 Gold Edition را در قسمت زیر ملاحظه کنید:

 

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 1080

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − چهار =

  • سلام
    درباره اینترنت و تعرفه هاش هم شنیدم که چی گفتید ، عالی بود ولی به نظر من کافی نیست کاش یک شکواییه تهیه میشد و کاربرا با امضاء آن به این تعرفه های ناعادلانه اعتراضی می کردیم شاید این حجمهای کذایی را برداشتند .

  • سلام
    ممنونم ، متاسفانه من اون قسمت را هفته پیش ندیدم . الان دانش کردم . بازم می گم تو سایتتان اخبار تاخیر ها و کرک ها و قفل بازی ها خالیه و اگر صلاح دیدین یک کارهایی در سایت انجام دهید . بازم ممنون و خسته نباشید .

    • ممنون از پیشنهاد
      اخبار تاخیر بازیها قرار داده میشه
      ولی کرک و و قفل بازیها پوشش نمیدیم. مکاتباتی با سایتهای بزرگ و کمپانیهای بزرگ داشتیم که به سرانجام رسیدن اونها منوط به فعالیت بدون پایریت خوری هست.
      سایت اینجوری علی ماشالاه زیاده.

      • سلام
        بله منظور منم فقط اخبار بود ، مثل چرا کرک نمیشه یا چرا کرک شدن بازی تاخیر داره و …. . بله با قرار دادن لینک های بازی و کرکشون در این سایت موافق نیستم ، زیرا همینطوری سایت با اصالت و خاص است و لذومی نداره کارهای دیگران را شما هم دوباره انجام دهید .
        شاد و موفق باشید و از چشم بعضی ها دور . پایدار باشید .

  • سلام و خسته نباشید
    من یک پیشنهاد دارم ، با توجه به اینکه گاهی مثل این روزها نسخه دانلود و یا کرک کردن بعضی بازی ها ( مثل همین بازی Resident Evil 7 Gold Edition ) با تاخیر همراه است و تقریبا هیچ کسی از چرایی آن خبر ندارد ، کاش در این سایت قسمتی برای اطلاع رسانی این مشکلات قرار دهید .
    و موضوع دوم مشکل سیاست متناقض اینترنت است ( تناقض در حذف فروش حجم ولی در عمل چنین نشد ) کاش یک کلیپی یا مطلب انتقادیی می گذاشتید .
    با سپاس فراوان از شما عزیزان