اخبار بازی E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: نمایش اولین گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: افتتاحیه کنفرانس E3 2018 سونی با نمایش گل سرسبد عناوین انحصاری در دست ساخت این شرکت همراه بود. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار از معرفی رسمی، سونی به همراه استودیو ناتی‌داگ اولین گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 را در E3 2018 به نمایش گذاشتند.

به گزارش وی جی مگ، در مراسم PlayStation Experience 2016 بود که برای نخستین بار، تریلر معرفی The Last of Us Part 2 به نمایش گذاشته شد. طی پنل این مراسم سازندگان بازی اعلام کردند در نسخه دوم The Last of Us دیگر جوئل شخصیت اصلی قابل‌بازی نبوده و این جایگاه به الی اختصاص یافته است. پس از آن نمایش دوم بازی نیز در همایش Paris Game Week سال گذشته صورت گرفت که شخصیت‌های کاملا جدیدی را به تصویر می‌کشید و در عین حال نیز حاوی سکانس‌های بسیار خشنی بود.

این عنوان مورد انتظار در حال حاضر به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه بوده و حین نمایش آن در کنفرانس E3 سونی به تاریخ عرضه آن اشاره‌ای نشد اما انتظار می‌رود در تاریخی نامشخص در سال 2019 عرضه شود. شما را به تماشا نمایش خیره‌کننده اولین گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 2 در E3 2018 دعوت می‌کنیم. هم‌چنین می‌توانید آن را به صورت مستقیم از وی جی مگ دانلود نمایید.

دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − سه =