اخبار بازی E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی بازی Just Cause 4

وی جی مگ: در شرایطی که قرار بود معرفی بازی Just Cause 4 یکی از سورپرایز‌های کنفرانس Xbox در E3 2018 باشد اما تبلیغات استیم معرفی این بازی را صبح روز گذشته لو داد و در ادامه تصاویری با کیفیت نیز از آن منتشر شد تا نهایتا نمایش یک تریلر چند دقیقه‌ای سهم مایکروسافت از ساخته جدید Avalanche‌ باشد.

به گزارش وی جی مگ،‌ با توجه به این موضوع که نشر ساخته جدید Avalanche را کمپانی Square Enix برعهده دارد، انتظار می‌رفت که شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Just Cause 4 در کنفرانس این شرکت در E3 2018 باشیم که همین‌ اتفاق هم رخ داد. نسخه قبلی این مجموعه در سال 2015 منتشر شده و در آن زمان توانست موفقیت‌های مناسبی را کسب کند. اثری که گیمر را در نقش ریکو قرار می‌دهد که اعتیاد واضحی به آدرنالین و انفجار دارد. اینبار و در گیم‌پلی بازی Just Cause 4‌ باز هم مانند گذشته شاهد بدل‌کاری‌های مختلفی هستیم و به نظر می‌رسد که سازندگان بازی سعی کرده‌اند نقش محیط در جریان گیم‌پلی را پررنگ‌تر از گذشته کنند.

جدای از این مسئله به نظر می‌رسد که در چهارمین قسمت از مجموعه بازی Just Cause گیمر قابلیت‌های بیشتری را برای شخصی‌سازی تجهیزات ریکو دارد و می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد را برای خود رقم بزند.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =