اخبار بازی

تمجید کارگردان فیلم Metal Gear از میان‌پرده‌های سینمایی Death Stranding

وی جی مگ: اگر اینستاگرام و توئیتر هیدئو کوجیما طی هفته‌های گذشته را پیگیری کرده باشید، متوجه شده‌اید که این کارگردان ژاپنی همراه با مد میکلسن در حال ضبط تعدادی از میان‌پرده‌های سینمایی Death Stranding در قالب موشن کپچر هستند. مسئله‌ای که نشان می‌دهد فعلا مراحل ساخت این بازی به خوبی دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا جوردن رابرتس که کارگردانی فیلم Metal Gear را برعهده گرفته و به نظر می‌رسد رابطه خوبی نیز با هیدئو کوجیما دارد به محل ضبط موشن کپچر Death Stranding رفته و توئیتی را همراه با تصویر خود منتشر کرده و زیر آن نوشته همراه با هیدئو کوجیما که در حال کارگردانی میان‌پرده‌هایی از Death Stranding است که چشم‌های شما را آب می‌کند. دستیار کوجیما نیز چندی پیش توئیتی با همین موضوع را منتشر کرده بود.

در حال حاضر می‌دانیم که Death Stranding به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه است و احتمالا در سال 2019 برای پلتفرم سونی منتشر می‌شود. با این حال بسیاری انتظار دارند که در نمایشگاه E3 2018 شاهد نمایش اولین گیم‌پلی از ساخته جدید هیدئو کوجیما باشیم. بازی که از موتور گرافیکی Decima برای ساخت آن استفاده شده. موتوری که پیش‌تر در توسعه Horizon Zero Dawn نیز به کار گرفته شد.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =