اخبار بازی

تمرکز Square Enix روی ساخت بازی‌های داستانی است

تمرکز Square Enix روی ساخت بازی‌های داستانی است

وی جی مگ: شرکت Square Enix تمرکز خود را روی توسعه عناوین داستانی تک‌نفره گذاشته است و طبق گفته آقای Yosuke Matsuda رییس این شرکت، این بازی‌ها استفاده‎هایی نیز لوت‌باکس خواهند کرد.

به گزارش وی جی مگ، سال گذشته این شرکت اعلام کرد که قصد دارد روی بازی‌ها به عنوان یک سرویس سرمایه‌گذاری کند و این اظهار باعث به صدا درآوردن زنگ خطری توسط گیمرها شد اما Matsuda معتقد است هدف از این عبارت تنها بکارگیری لوت‌باکس و پرداخت درون برنامه‌ای در بازی‌ها نیست.

«ارائه بازی‌ها به عنوان یک سرویس معنای گسترده‌ای دارد. در چند وقت اخیر صبحت بسیاری از افراد به لوت‌باکس‌ها اختصاص پیدا کرده درحالی که به درستی نیز از آن یاد نمی‌شود.به نظرمن تمامی این موارد به دلیل درک نادرست مردم از عبارت “ارائه بازی‌ها به عنوان یک سرویس” صورت گرفته است. اما در حقیقت، منظری که ما به آن می‌نگریم این چنین است که بازی‌های ما بتوانند مدت زمان بیشتری افراد را درگیر خود کرده و سرگرم کنند.

توصیف این عبارت از دیدگاه ما به این صورت است که شما یک بازی داستانی تک‌نفره دارید م بعد انتشار آن، محتویات بیشتری را برای آن عرضه می‌کنید تا پلیرها با آن سرگرم شده و از بازی خود لذت ببرند. این نکته کمک می‌کند تا شما به تجربه کاملی از یک بازی برسید. به‌علاوه باعث می‌شود تا گیمرهای بیشتری نیز جذب بازی اصلی شوند. اگرچه این رویکرد کمی دشوار بوده اما تمام تفکر ما برای توصیف عبارت ذکرشده بدین شرح است.»

این رویکرد در پیش گرفته شده توسط Square Enix قابل تقدیر است. زیرا این شرکت سال‌هاست که برای فرنچایزهایی چون Final Fantasy و سری Deux Ex شناخته می‌شود.

تمرکز Square Enix روی ساخت بازی‌های داستانی است

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 3 =