اخبار بازی

تهدید به مرگ به خاطر گم شدن در بازی

تهدید به مرگ به خاطر گم شدن در بازی

مرد 40 ساله ای به خاطر فرستادن نامه تهدید آمیز به square Enix ژاپن دستگیر شد. تهدید به مرگ به خاطر گم شدن در بازی انجام گرفته و این شخص چون در بازی به مشکل خورده بود و از بازی خوشش نیامده بود نامه ای تهدید آمیز برای این کمپانی ارسال کرده.

وی جی مگ: به گزارش خبرنگاران ژاپنی نامه تهدید آمیز این شخص، مستقیما به حادثه ناگوار 18july در استودیوی Kyoto Animation‘s اشاره داشته. در این حادثه 35 نفر کشته و 33 نفر زخمی شدند که یکی از مرگبارترین جنایات سالهای اخیر ژاپن به حساب می رود. این مرد در نامه خود نوشته:

پول من رو به خاطر این بازی آشغالی که درست کردین پس بدین. یا اینکه دوست دارین Kyoto Animation رو دوباره تکرار کنم براتون؟؟

بعد از دستگیری و در اولین بازجویی این مرد به پلیس گفته که “من به خاطر اینکه تو بازی مسیرمو گم کرده بودم خسته شدم این ایمیلو زدم بهشون”. پلیس هنوز هیچ اسمی از بازی ای که این اتفاق به خاطرش حادث شده نبرده است ولی ظاهرا یک بازی موبایلی بوده است. این دومین نامه تهدید آمیزی ست که در سال 2019 برای Square Enix ارسال شده. در ماه فوریه نیز یک فرد 25 ساله نامه ای برای این شرکت ارسال کرده بود و در آن نوشته بود که “برای کشتن کارکنان شما می آیم. منتظر باشید.” وی نیز از خرج کردن حدود 1700 دلار در بازی و به دست نیاوردن آیتم مورد نظر شاکی بوده و این نامه را ارسال کرده.

ضرب المثلی هست که می گوید: “تا 3 نشه بازی نشه.” امیدواریم نفر سومی وجود نداشته باشد و اینچنین تهدیدها هیچ وقت رنگ عمل به خودشان نبینند. شما از خرید کدام بازی تا حد انفجار ناراحت شدید؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 6 =