اخبار بازی

تهیه کننده NieR: Automata: به دنبال باز کردن مسیری جدید در NieR هستیم

تهیه کننده NieR: Automata: به دنبال باز کردن مسیری جدید در NieR هستیم

وی جی مگ: در پنل مربوط به بازی NieR Automata در نمایشگاه PAX East کارگردان سری NieR یعنی Yoko Taro به همراه تهیه کننده Yosuke Saito در مورد این سری و آینده آن صحبت کردند.

به گزارش وی جی مگ، Saito اشاره کرد که در حال حاضر شانس 50 درصدی برای ادامه سری NieR وجود دارد اما دلیل اصلی این احتمال علاقه تیم حاضر به همکاری دوباره با یکدیگر است و تصمیم اصلی با Yoko Taro است که بخواهد بازی جدیدی بسازد یا خیر. در ادامه نیز Taro اشاره کرد که او علاقه‌ای به ساخت ادامه برای سری NieR ندارد و از نظر او NieR Automata در واقع یک نسخه بسیار کامل از این سری بود اما شاید شخصیت‌های اصلی بازی که که ربات هستند برای ساخت یک بازی مبارزه‌ای مناسب هستند.

در پاسخ به این سوال که آیا Taro علاقه به ساخت بازی در مورد اینکه چگونه ربات‌ها توانستند در مقابل انسان‌ها پیروز شده و کنترل را به دست گیرند Taro پاسخ داد که اگر این ایده به صورت شوتر با دوربین عمودی پیاده‌سازی شود به آن علاقه دارد. Saito نیز اشاره کرد که شاید برای اینکار بودجه از طریق Kickstarter تامین شود. Taro گفت که Square Enix احتمالا علاقه‌ای به ساخت این ایده نداشته باشد و بودجه را تامین نکند. البته شاید همه این حرف‌ها یک شوخی باشند.

در انتها Saito به نکته‌ای جالب اشاره کرد و گفت که شاید در‌هایی در آینده برای ساخت بازی در دنیای NieR وجود داشته باشد اما نمی‌داند که اینکار چه قدر طول خواهد کشید اما هواداران قطعا باید منتظر آن باشند.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 4 =