اخبار بازی

توسعه دهندگان بازی Warframe اذعان داشتند GPU کنسول PS4 فوق العاده است

GameemaG - PS4 Bundle

Digital Extremes و مدیر آن یعنی Steve Sinclair و توسعه دهندگانی که بازی Warframe را ارایه دادند ، اخیرا مصاحبه ای را با وبسایت VG247 داشته اند. آنها در این مصاحبه به تمجید از کنسول PS4 پرداختند و گفتند:

Kick-Ass the GPU is

نکته قابل توجهی که آنها به آن اشاره کردند ، پورت 3 ماهه ی بازی از PC به PS4 بود!!! خب این موضوع به طور واضح نشان می دهد که سازندگان این بازی تا چه حد با کنسول سونی آشنا هستند. این موضوع هم از طرف فن ها به صورت جهانی دارای بازخورد خوبی بوده است.

این موضوع به 4 ماه پیش بر می گردد! ما در مراحل اولیه طرح قرار داشتیم و چارت استیم هم خوب بود(برای ما). سونی با James ارتباط برقرار کرد. کسی که به ما گفت: هی نظر شما چیه بازی Warframe را برای نسل بعد بسازیم؟! بحث ما فقط 30 ثانیه طول کشید و سونی بسیاری از کیت های توسعه را برای ما ارسال کرد تا بتوانیم بازی را طی 3 ماه برای PS4 پورت کنیم  و ما در E3 بازی Warframe را ارائه دادیم که قابل بازی کردن بود.

به نظر می رسد سونی تکاپوی بیشتری برای جذب توسعه دهندگان بازی نسبت به کنسولش در مقابل مایکروسافت انجام می دهد.

 

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 13 =

  • اینو می گن جذب مخاطب …
    سونی داره خیلی راحت استودیوهای بازی سازی رو جذب خودش می کنه . شاید از نظر خیلی ها این کار فقط و فقط واسه سودآوری شرکت باشه اما خود این مطلب یه جورایی احترام به گیمر و شرکت های بازی سازیه …
    امیدوارم این روند رو ادامه بده و قدرت اصلی کنسولش رو به رخ مایکروسافت شکست خورده بکشه …