اخبار بازی

توضیحات سازنده Gran Turismo Sport در مورد حذف GT Mode

توضیحات سازنده Gran Turismo Sport در مورد حذف GT Mode

به نظر تعداد بسیار زیادی GT 5 و GT 6 به حدی بزرگ شده بود که گیمر‌ها هسته اصلی بازی را فراموش کرده بودند و GT Sport فرصت خوبی برای بازگشت به ریشه‌ها بود.

البته حالا به نظر برخی از هواداران Polyphony Digital با حذف بسیاری از ویژگی‌های بازی، بیش از حد زیاده‌ روی کرده است. یکی از این بخش‌ها GT Mode است. Kazunori Yamauchi در صحبت با The Sunday Times مدعی شده حذف این قابلیت از بازی لازم بوده است.

او در مصاحبه خود گفت:« بخشی از GT Mode حالا با اسم Mission Challenge شناخته می‌شود. این قسمت تک‌نفره است، مدل‌های مختلفی از مسابقه در آن وجود دارد، زمان آنها از کوتاه تا بلند متغییر است و شما در آن می‌توانید ماشین خود را تیون کنید. وقتی مردم در مورد نبود GT Mode و یا نبود Career Mode صحبت می‌کنند باید گفت که حرف آنها چندان درست نیست. این موارد فقط نوعی تغییر در نوع رابط کاربری است. همه کار‌هایی که در نسخه‌های قدیمی قابل انجام بود در GT Sport هم وجود دارد. ما در حال حاضر همه چیز را به صورت بسیار عالی در منوی بازی دسته بندی کردیم، اگر از سیستم قدیمی برای معرفی ویژگی‌ بازی‌ها استفاده می‌کردیم گیمر‌ها باز حس می‌کردند که این اثر فرقی با دیگر GTهای عرضه شده ندارد.»

ساده سازی منو‌ها یک منظور دیگر نیز دارد و این به آن دلیل است که از نظر یامائوچی گیمر‌های این روز‌ها دانش درستی از ماشین‌ها ندارند. یامائوچی در این مورد گفت:« بیست سال پیش وقتی من ساخت این بازی را شروع کردم، مردم می‌دانستند اگر یک فیلتر هوا را عوض کنند چه تاثیری روی ماشین خواهد گذاشت، مردم فرق بین زمان تعویض دنده و تاثیر آن را می‌دانستند. گرچه کاربران جدید تقریبا همچنین اطلاعاتی در مورد ماشین‌ها را ندارند چون تقریبا علاقه‌ای که بیست سال پیش به ماشین‌ها وجود داشت امروز وجود ندارد. پس به همین خاطر ما ساده سازی در این بخش انجام دادیم. ما هنوزم در حال انجام کاری هستیم که قبلا انجام می‌دادیم اما برای دسترسی بهتر آن را ساده کردیم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =