اخبار بازی

توضیحات سازندگان NFS Payback در مورد پرداخت درون‌ برنامه‌ای

توضیحات سازندگان NFS Payback در مورد پرداخت درون‌ برنامه‌ای

تقریبا همه بحث‌ها در مورد سیستم پرداخت درون برنامه‌ای برای بازی‌های مختلف، طعمی تلخ برای اکثریت گیمر‌ها دارند اما به نظر می‌رسد که هر روز سازندگان بیشتری معتقد به استفاده از این سیستم در بازی‌های خود هستند. بر اساس نظر سازندگان NFS Payback وجود پرداخت درون برنامه‌ای یک الزام است!

در مصاحبه با Glixel تهیه کننده NFS Payback یعنی Marcus Nilsson در مورد پرداخت درون برنامه‌ای و تسخیر شدن بازی‌های بزرگ توسط آنها صحبت کرد. به نظر Nilsson وجود پرداخت درون برنامه‌ای ارتباط مستقیمی با هزینه ساخت بسیار زیاد اینگونه از بازی‌ها دارد. او در ادامه صحبت‌ها گفت:« چیزی که مشخص است قیمت بازی‌ها گران نشده است اما هزینه تولید و انتشار آنها افزایش بسیار زیادی داشته است. دنیای بازی در جلوی چشمان ما در حال تغییر است. ما شاهد افرادی هستیم که بازی‌های کمتری را با مدت زمان بسیار بیشتر تجربه می‌کنند. بله درگیر شدن با یک تجربه جدید در دنیای بازی بسیار مهم است اما چگونه یک تجربه طولانی مدت ارائه کنیم؟»

در ادامه مصاحبه Nilsson اشاره کرد:« نقطه آخر اینجاست که پیدا کردن این راه طلایی برای راضی کردن همه، تقریبا کاری غیر ممکن است. ما بازی می‌سازیم که 60 دلار قیمت دارد اما بسیاری فکر می‌کنند که این اثر بیشتر از 40 دلار ارزش ندارد. در مقایسه بازی‌هایی مثل پکیج The Last of Us و GTA که خود شامل GTA 5 و GTA Online است چگونه باید قضاوت کرد؟ اولی 10 ساعت برای پایان نیاز دارد ولی دومی… در مورد این چگونه قضاوت می‌کنید؟ بله این بحث بسیار طولانی خواهد بود.»

همچنین در انتهای بحث Nilsson اعلام کرد که آیتم‌هایی که در NFS Payback قابل خرید هستند صرفا آیتم‌هایی هستند که زمان را برای کاربر کاهش می‌دهند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =

  • من نمیدونم چجوریه که EA در جریان ساخت این بازی یا NFS RUN هم بوده ولی تشخیص نمیتونه بده که چه افتضاهایی دارن تحویل ملت میدن ( اصن کار به لوت باکس ندارم )
    فقط شاخکای EA برا استارواز حساس میشه . هه