اخبار بازی

توضیحات کارگردان God of War در مورد عدم استفاده از Blades of Chaos توسط کریتوس

توضیحات کارگردان God of War در مورد عدم استفاده از Blades of Chaos توسط کریتوس

بدون شک یکی از نماد‌های اصلی سری God of War استفاده شخصیت کریتوس از Blades of Chaos بود. این اسلحه در کنار سرعت، دقت و نرمی خاصی را ارائه می‌کرد و در پیاده سازی کمبو‌ها نیز بسیار عالی بود. همچنین این سلاح، در داستان بازی نیز جایگاه خاصی داشت. نبود Blades of Chaos می‌تواند برای بسیاری ناامید کننده باشد. آیا شانسی برای حضور دوباره این دو شمشیر دوست داشتنی در بازی وجود دارد؟

بر اساس صحبت‌های Cory Barlog کارگردان این بازی، از لحاظ داستانی و روایی استفاده از Blades of Chaos درست نیست. او در صحبت‌های خود گفت:« ما با اسلحه‌های مختلفی کار کردیم، با قابلیت‌های مختلفی آزمایش کردیم. ما دوست داشتیم که هویت جدیدی خلق کنیم. چون برای من این شمشیر‌ها نماد دوران تاریکی از زندگی کریتوس است. Blades of Chaos فقط یک جفت شمشیر برای او نیست. برای او این دو شمشیر نماد این هستند که فردی او را به راحتی فریب داده است، او معامله بدی را انجام داده و اشتباه کرده است. به نظر من حالا کریتوس با انگیزه‌ای مضاعف دوست دارد که رو به جلو حرکت کرده و Blades of Chaos را فراموش کند.»

کارگردان بازی اشاره داشت که فقط دلایل داستانی نبودند که باعث شدند دیگر از Blades of Chaos استفاده نکنیم:« اسلحه‌های جدید حالت آزمایشی جدیدی برای ما به وجود آورند تا ببینیم گیم‌پلی چگونه واکنش نشان می‌دهد. به نظر من لحظات به یاد ماندنی طراحی بازی زمانی بود که طراحان بازی یکدیگر را برای نمایش قابلیت‌های جدیدی که به تبر کریتوس اضافه شده بود، صدا می‌کردند. یا اینکه ایده‌های جدید خود را برای پیاده سازی با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتند. پرتاب کردن تبر و بازگشت دوباره آن چیزی بود که در طی طراحی متوجه آن شدیم که با این قابلیت کریتوس حتی می‌تواند به دشمن‌های خود حمله کند.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + یک =