اخبار بازی

ثبت نام تست بتا The Crew 2 شروع شد

وی جی مگ: در جریان ماه مارچ بود که تست بتا خصوصی The Crew 2 برگزار شد و بعد از آن خبر داریم که این تست به صورت عمومی نیز در آینده انجام می‌شود حالا می‌توانید مراحل ثبت نام تست بتا The Crew 2 را انجام داده و خود را برای تجربه این اثر آماده کنید.

به گزارش وی جی مگ، ماه آینده The Crew 2 به صورت رسمی عرضه می‌شود و Ubisoft قصد دارد پیش از این اتفاق از کیفیت ساخته خود و شرایط سرورها اطمینان حاصل کند. در همین راستا از امروز کاربرها می‌توانند ثبت نام تست بتا The Crew 2 را برای هر سه پلتفرم PC، Xbox One و PS4 انجام دهند. کافیست به اینجا مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته و در ادامه منتظر ایمیل دعوت Ubisoft برای تجربه تست بتا The Crew 2 بمانید. هنوز تاریخ دقیق شروع تست بتا The Crew 2 اعلام نشده اما با توجه به اینکه بازی در تاریخ 29 ژوئن عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که این تست به زودی شروع شده و در مدت کوتاهی برگزار شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از امکانات تست بتا The Crew 2 در دسترس نیست اما می‌توانید فهرست کلی قابلیت‌های آن را در ادامه مشاهده کنید:

  • Discover the entire US through non-stop competition, no-limits exploration, and total freedom.
  • Push boundaries in new vehicles, including planes, boats, motorcycles, and cars.
  • Seamlessly switch between vehicles with the Fast Fav feature, to go from boat to car to plane to motorcycle, without loading screens.
  • Make your mark on the entire motorsports scene in street and pro racing, off-road, or freestyle.
  • Create new challenges for others when you hit achievements, and easily share all of your best moments with the press of a button.
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =