اخبار بازی

جزئیات بهبود گرافیکی Mafia 3 روی Xbox One X

جزئیات بهبود گرافیکی Mafia 3 روی Xbox One X

قرار است تعداد زیادی از بازی‌ها برای Xbox One X بهبود بصری دریافت کنند و Mafia 3 نیز یکی از آنان خواهد بود. پشتبانی از HDR و رزلوشن 4K، آپگریدهای بصری هستند که این بازی دریافت خواهد کرد.

تهیه کننده اجرایی در استدیو Hanger 13 آقای Andy Wilson در گفتگو با WCCFtech، از بهبودهای گرافیکی نسخه Xbox One X عنوان نام‌برده سخن گفت. بازی در رزلوشن 3072×1728 رندر خواهد شد و سپس تا مقدار3840×2160 ارتقا خواهد یافت. به علاوه نسخه Xbox One X بازی، تنها نسخه‌ای خواهد بود که از قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد. باید منتظر ماند که آیا در آینده نسخه‌های PS4 PRO و PC بازی نیز از این قابلیت پشتیبانی خواهند کرد.

بازی از پیشرفت های گرافیکی دیگری نیز بهرمند خواهد شد که در نسخه PS4 PRO وجود ندارد. درمورد این تفاوت‌ها Andy Wilson می‌گوید «دو تفاوت اصلی نسخه Xbox One X با دیگر نسخه‌ها، رزلوشن بالاتر آن و پشتیبانی از HDR است. به‌علاوه بازی از پیشرفت‌های گرافیکی در زمینه های مختلف بهره‌مند خواهد شد که شامل SSAO، جزییات هندسی، سایه‌پردازی‌ها و افکت‌های حجمی است. ما سال گذشته بروزرسانی نسخه PS4 PRO بازی را سال گذشته عرضه کردیم که به نسبت نسخه اصلی بازی پیشرفت‌هایی را ارائه می‌داد. سپس در طول سال 2017 تلاش کردیم تا نسخه Xbox One X بازی بهترین تجربه ممکن باشد.»

به نظر می‌رسد نسخه Xbox One X بازی بهترین راه برای تجربه آن باشد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + پانزده =