اخبار بازی

جزئیات بیشتر از بسته الحاقی جدید Civilization 6 منتشر شد

وی جی مگ: کمتر از یک ماه به عرضه اولین بسته الحاقی بزرگ Civilization 6 باقی مانده است. به تازگی Firaxis و 2K تمرکز زیادی برای تبلیغات این بسته الحاقی و رهبران اضافه شده در آن داشتند. امروز کشور گرجستان برای حضور در بسته الحاقی Rise and Fall معرفی شدند.

به گزارش وی جی مگ، کشور گرجستان توسط Tamar که یکی از رهبران سرشناس این کشور است در بازی حضور دارد. برای کسانی که با این شخصیت آشنایی ندارند باید گفت که Tamar در واقع به عنوان شاهزاده در گرجستان متولد شد و به در نهایت به قدرت رسید در حالی که مخالفان زیادی داشت. در زمان رهبری او،‌ کشور گرجستان وسعت پیدا کرد. او بسیار مذهبی بود و به پیشرفت هنر اعتقاد فراوانی داشت.

قدرت مخصوص Tamar در واقع قدرت در اتحاد خواهد بود که به گیمر این اجازه را می‌دهد که تمدن خود را وارد عصر طلایی خود کند. همچنین قدرت دیگر او به نام افتخار جهان، سرزمین و ایمان به کشور گرجستان این امکان را می‌دهد که با قدرت Faith بیشتری بازی را آغاز کند. این کشور دارای نیرو‌های مخصوصی است که از میان آنها می‌توان به Khevsureti اشاره کرد که قدرت بسیار خوبی در مبارزات تن به تن دارند و در مناطق کوهستانی نیز بسیار سریع هستند. این بسته الحاقی ماه آینده میلادی برای Civilization 6 روی پلتفرم‌های PC و iPad عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − هشت =