اخبار بازی

جزئیات داستانی The Elder Scrolls 6 در Morrowind‌ پیدا شد

وی جی مگ: در شرایطی که The Elder Scrolls 6 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که این عنوان در حال حاضر از سوی Bethesda مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. با این حال جالب است بدانید اطلاعاتی در Morrowind قسمت سوم این مجموعه پیدا شده که به جزئیات داستانی The Elder Scrolls 6 اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربرها به تازگی تصویری را از The Elder Scrolls: Morrowind منتشر کرده که در نگاه اول تنها نشان‌دهنده یکی از دیالوگ‌های بازی است اما احتمالا می‌توان با دقت به جزئیات آن ایده اولیه داستان The Elder Scrolls 6‌ را تا حدودی متوجه شد. تصویر مورد نظر را در ادامه مشاهده می‌کنید اما با نگاهی دقیق به آن شاهد دیالوگی با Lloros Sarano در Ald’ruhn هستیم که طی آن درباره نژادی تحت عنوان Akivari صحبت شده که شبیه به خون‌آشام‌ها هستند. شخصیت مورد نظر از اتفاقی اظهار نگرانی کرده که پیش بینی می‌شود بعد از متلاشی شدن امپراطوری و روی دادن جنگ داخلی همراه با حمله Akivari رخ می‌دهد. رویدادی که قهرمانی باید در مقابل آن ایستادگی کند.

اگر Skyrim را تجربه کرده باشید احتمالا توضیحات اشاره شده برایتان آشنا است. در این عنوان امپراطوری درگیر جنگ داخلی شده و در کنار آن شخص امپراطور نیز در جریان ماموریت‌های Dark Brotherhood کشته می‌شود. هرچند داستان Skyrim دو قرن بعد از Morrowind اتفاق می‌افتد اما این احتمال وجود دارد که نژاد Akivari در انتظار موقعیتی بوده که طی آن امپراطوری ضعیف‌تر از همیشه باشد. البته این اولین‌باری نیست که در قسمت‌های پیشین مجموعه درباره نسخه‌های بعدی صحبت شده. مثال دیگری در این زمینه به بسته اضافه شونده Tribunal برای Morrowind ارتباط پیدا می‌کند که در آن درباره باز شدن دروازه‌های Oblivion صحبت شده بود. مسئله‌ای که در نهایت تبدیل به خط داستانی اصلی The Elder Scrolls IV: Oblivion شد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که The Elder Scrolls 6 در چه زمانی معرفی شده و داستان آن به چه شکلی دنبال می‌شود.

جزئیات داستانی The Elder Scrolls 6 در Morrowind‌ پیدا شد 1

منبع: Gamesradar

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =