اخبار بازی

حجم نهایی Final Fantasy XV مشخص شد

حجم نهایی Final Fantasy XV مشخص شد 1

به نظر می‌رسد که حجم نهایی بازی Final Fantasy XV روی کنسول‌های Playstation 4 و Xbox One مشخص شده است. البته این حجم شامل بروزرسانی روز اول نخواهد بود.

 حجم Final Fantasy XV روی کنسول Playstation 4 حدود 40.5 گیگابایت خواهد بود. اما در مورد Xbox One کمی اختلاف حجم وجود دارد. این بازی روی کنسول Xbox One حجمی حدود 51.82 گیگابایت خواهد داشت. دلیل خاصی برای تفاوت حجم بین نسخه‌های دو کنسول مطرح نشده است. همانطور که قبلا گفته شده بود این بازی شامل بروزرسانی روز عرضه خواهد بود اما تا به این لحظه حجم آن مشخص نشده ولی ممکن است که این بروزرسانی چندین گیگابایت حجم داشته باشد.

قبلا تایید شده است که Final Fantasy XV روی هر دو کنسول دارای رزولوشن متغییر خواهد بود تا بتواند نرخ فریم ثابتی ارائه کند. رزولوشن این بازی در کنسول Playstation 4 بین 900p تا 1080p متغییر است و در سمت مقابل رزولوشن روی کنسول Xbox One بین 765p و 900p متغییر خواهد بود. این بازی روی کنسول Playstation 4 Pro با نرخ فریم 30 و رزولوشن 4K اجرا می‌شود. همچنین گیمر این اختیار را دارد تا با پایین آوردن رزولوشن تا 1080p نرخ فریم بازی تا 45 و نهایتا 60 بالا ببرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =