اخبار بازی

حداقل تا سال 2019 برای Final Fantasy 15 محتوای قابل دانلود عرضه می‌شود

حداقل تا سال 2019 برای Final Fantasy 15 محتوای قابل دانلود عرضه می‌شود

وی جی مگ: طبق برنامه مشخص شده برای آینده به نظر می‌رسد حداقل تا سال 2019 برای Final Fantasy 15 محتوای قابل دانلود عرضه خواهد شد. براساس مصاحبه منتشر شده توسط وبسایت Dengeki Online که با کارگردان بازی آقای Hajime Tabata و طراح بازی آقای Takefumi Terada صورت گرفته است آن‌ها از آینده Final Fantasy 15 و بسته‌های الحاقی آن توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش وی جی مگ، برنامه سازندگان بازی بدین شکل بوده که در سال 2018 سه بسته الحاقی جدید عرضه کنند که قرار است با بسته Episode Adryn که پیش از معرفی شده بود این روند آغاز شود. اگرچه در حین فرآیند ساخت آن کارگردان بازی ایده‌های جدیدی برای آن مطرح کرد و تصمیم گرفت برای بسته الحاقی چهارم بازی محتویات بیشتری تولید کند.

هم‌چنین این احتمال وجود دارد که در آینده محتویات بیشتری برای بازی عرضه شود البته تا بدین لحظه چنین امری تصمیم‌گیری نشده است. اما آن‌طور که پیداست ظاهرا به زودی شاهد خاتمه یافتن ماجراجویی‌های Noctis، شخصیت اصلی Final Fantasy 15 نخواهیم بود.

باید اشاره کرد تاکنون سه بسته الحاقی برای Final Fantasy 15 انتشار یافته است. اولین بسته Episode Gladiolus نام داشته، دومین Episode Prompto و سومین نیز تحت نام Episode Ignis در سال 2017 از طریق سیزن‌پس بازی عرضه شده است. هم‌چنین می‌توان هریک از آن‌ها را به صورت جداگانه نیز خریداری کرد. احتمالا بسته‌های الحالی بعدی بازی نیز بخشی از سیزن‌پس دوم آن باشند اگرچه جزییات آن هنوز مشخص نیست.

لازم به ذکر است شرکت Square Enix قرار است در تاریخ 6 مارس 2018 (15 اسفند) Final Fantasy 15: Royal Edition را برای کنسول‌های PS4 و XBOX ONE و PC عرضه کند که علاوه بر بازی‌ اصلی شامل تمامی محتویات و موارد عرضه شده آن است. برای نسخه PC نیز قرار است در 26 فبریه (7 اسفند) دمو رایگانی دردسترس قرار بگیرد.

حداقل تا سال 2019 برای Final Fantasy 15 محتوای قابل دانلود عرضه می‌شود

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − یک =