اخبار بازی

حذف بازی Marvel Ultimate Alliance از فروشگاه‌های آنلاین

حذف بازی Marvel Ultimate Alliance از فروشگاه‌های آنلاین

وی جی مگ: چند روز پیش خبری را به اطلاع‌تان رساندیم مبنی بر اینکه دو قسمت اول و دوم بازی Marvel Ultimate Alliance با تخفیف زیاد در فروشگاه‌های مختلف آنلاین قرار گرفته و براساس آن انتظار می‌رفت که به‌زودی شاهد حذف بازی Marvel Ultimate Alliance از این فروشگاه‌ها باشیم. حال آن‌ها به طور رسمی حذف شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه بخواهید به صفحه استیم نسخه اول و دوم بازی Marvel Ultimate Alliance سر بزنید متوجه می‌شوید که هنوز صفحه مربوط به این دو بازی یافت شده اما دیگر هیچ گزینه‌ای برای خرید بازی وجود ندارد. در حالی که تا همین چند روز گذشته هر دو بازی با یکدیگر با قیمت 15 دلار قابل دریافت بودند. این قضیه دقیقا برای فروشگاه مربوط به XBOX نیز صدق کرده و خبری از گزینه خرید برای هیچ کدام از این دو بازی نیست. تنها نکته قابل توجه بدین شرح است که Ultimate Alliance 2 برای کنسول XBOX 360 با قیمت 30 دلار در دسترس بوده که البته باید انتظار داشت این مورد نیز به‌زودی حذف شود.

برای PlayStation Network قضیه کمی متفاوت است. چنان‌چه بخواهید نام دو بازی را در این فروشگاه جستجو کنید متوجه خواهید شد هیچ صفحه‌ای برای شما یافت نمی‌شود و به نظر می‌رسد این نسخه از بازی به طور تمام و کمال از PSN حذف شده و حتی صفحه آن نیز دیگر در دسترس نیست.

حذف بازی Marvel Ultimate Alliance و دیگر عناوین شرکت Activision به چنین شیوه‌ای به امر عادی تبدیل شده و در پی تمام شدن حق امتیاز مربوط به این بازی‌ها اتفاق می‌افتد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 − 2 =