اخبار بازی

حذف تعدادی از موسیقی‌های GTA 4

وی جی مگ: ماه آینده GTA 4 دهمین تولد خود را جشن می‌گیردو همین مسئله باعث شده که حق امتیاز تعدادی از موسیقی‌های GTA 4 به پایان رسیده و سازندگان بازی مجبور به حذف آنها از ساخته خود شوند. گزارش‌های به دست آمده نشان از این دارند که حذف موسیقی‌ها در تاریخ 26 آپریل با به‌روزرسانی بازی صورت می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، به گفته وبسایت کوتاکو احتمال می‌رود که تعداد زیادی از موسیقی‌های بازی حذف شوند اما Rockstar هنوز فهرست دقیق این فرایند را منتشر نکرده. همین اتفاق برای Grand Theft Auto: San Andreas نیز رخ داده بود. در سال 2014 استودیو راکستار 17 موسیقی را از این بازی حذف کرد. شواهد موجود نشان از این دارند که روی PS3 البته راهی برای دور زدن این ماجرا وجود دارد.

به نظر می‌رسد که دارندگان نسخه PS3‌ بازی در تاریخ 26 آپریل پیامی را دریافت می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد نسخه دیجیتال موسیقی‌های مورد نظر را دانلود کرده و آنها را داخل بازی گوش دهند. هنوز مشخص نیست که این کار چرا و چگونه می‌شود. از سویی مشخص نشده که آیا این رویه برای نسخه‌های PC و Xbox 360 نیز وجود دارد یا خیر. GTA 4 در سال 2008 ابتدا برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد و در نهایت بعد از چند ماه نسخه PC آن نیز روانه بازار شد.

منبع: Kotaku

برچسب‌هاgta 4 pc PS3 Rockstar xbox 360
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =