اخبار بازی

حضور بازی Mario Tennis Aces در رتبه اول فروش بازار آمریکا

حضور بازی Mario Tennis Aces در رتبه اول فروش بازار آمریکا

وی جی مگ: گزارش منتشر شده NPD برای بخش فروش بازی‌ها به حضور بازی Mario Tennis Aces در رتبه اول فروش بازار آمریکا اشاره می‌کند آن هم در حالی که بازی نام‌برده در تاریخ 22 ژوئن انتشار یافت با این حال این عنوان انحصاری نینتندو توانست از بسیاری از بازی‌های تردپارتی مالتی‌پلتفرم هم‌چون بازی‌های Ubisoft عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، نکته قابل تامل در خصوص حضور بازی Mario Tennis Aces در رتبه اول فروش بازار آمریکا بدین شرح است که این بازی بدون محاسبه فروش دیجیتال توانسته صدرنشینی را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است فروش دیجیتال برای تمامی بازی‌های دیگر غیر از عناوین نینتندو مورد محاسبه قرار گرفته است. بنابراین چنان‌چه این مورد برای Mario Tennis Aces نیز لحاظ می‌شد تسلط آن بر بازار آمریکا قدرتمندتر نشان داده می‌شد.

بازی The Crew 2 در ماه نخست خود عملکردی معمولی را از خود برجای گذاشت. Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy هم به لطف انتشار روی پلتفرم‌های جدید به عملکرد قدرتمند خود ادامه می‌دهد. سایر عناوینی هم‌چون God of War، Grand Theft Auto V، Far Cry 5 و Detroit: Become Human به فروش قوی خود ادامه دادند. تحلیل‌گر NPD یعنی مت پیسکاتلا طی ارائه نکته اظهار کرد کنسول Nintedo Switch تنها پلتفرمی در ماه ژوئن بود که بازی‌هایی با رشد و افزایش فروش تولید کرد. لیست کامل بیست بازی پرفروش ماه ژوئن در بازار آمریکا که توسط گزارش NPD منتشر شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  1. Mario Tennis Aces*
  2. God of War 2018
  3. Grand Theft Auto V
  4. The Crew 2
  5. Far Cry 5
  6. Mario Kart 8*
  7. LEGO Incredibles
  8. FIFA 18**
  9. Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy
  10. Detroit: Become Human
  11. Super Mario Odyssey*
  12. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  13. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  14. NBA 2K18
  15. Call of Duty: WWII
  16. MLB 18: The Show
  17. Assassin’s Creed: Origins
  18. Vampyr*
  19. Donkey Kong Country: Tropical Freeze*
  20. State of Decay 2
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 3 =