اخبار بازی

حضور Super Mario Odyssey در رتبه سوم پربازدیدترین ویدئوهای تاریخ نینتندو

این هفته بازی‌های مختلفی برای Nintendo Switch معرفی شدند که در میان آنها یک عنوان از مجموعه سوپرماریو هم قرار داشت. در شرایطی که بازی‌های قبلی این مجموعه یعنی Super Marion 3D Land و  Super Mario 3D World سعی داشتند المان‌های دوبعدی و سه‌بعدی این سری را با یکدیگر ترکیب کنند، Super Mario Odyssey تمرکز اصلی خود را روی ارائه دنیایی کاملا بزرگ و آزاد قرار داده.

Super Mario Odyssey در اصل بخش عمده‌ای از خصوصیات گیم‌پلی خود را از Super Mario 64 وام گرفته و به نظر می‌رسد تبدیل به همان چیزی شده که طرفداران سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند.

در همین راستا مشخص شده که تریلر معرفی این بازی در کمتر از سه روز 7 میلیون‌ بار دیده شده و پشت سر ویدئو معرفی Nintendo Switch و تریلر گیم‌پلی Zelda: Breath of the Wild تبدیل به سومین ویدئو پربازدید تاریخ نینتندو در یوتیوب شده.

سازندگان این نسخه از سوپرماریو آن را بیشتر از هر بازی شبیه به Super Mario 64 و Super Mario Sunshine می‌دانند و به این نکته اشاره کرده‌اند که Super Mario Odyssey شاید بهترین فرصت برای گیمرهایی باشد که به دنیای خارج از Mushroom Kingdom علاقه دارند.

هنوز تاریخ عرضه دقیق بازی مشخص نشده اما انتظار می‌رود که این نسخه از سوپرماریو در انتهای سال 2017 به صورت انحصاری برای Nintendo Switch وارد بازار شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − سه =