اخبار بازی

خبرهایی از آثار انحصاری Nintendo Switch

خبرهایی از آثار انحصاری Nintendo Switch 1

با نزدیک شدن به همایش نینتندو برای نمایش کنسول جدیدش، بازار اخبار و شایعات پیرامون این کنسول به شدت گرم است و امروز طی خبری دیگر بازی‌های انحصاری روز عرضه این کنسول فاش شدند. بازی‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Metroid و Mother 3 به عنوان انحصاری‌های روز عرضه در نظر گرفته شدند.

با Breath of the Wild شروع می‌کنیم، اثری که تقریبا عرضه شدن همزمان آن با کنسول جدید نینتندو حتمی شده است. چند روز گذشته عکسی از محصولات نینتندو منتشر شده بود که این بازی را در کنار بسته بندی کنسول به نمایش می‌گذاشت و هر دوی آنها برای مارچ 2017 تاریخ خورده بودند. یکی از عوامل داخلی نینتندو به نام Emily Rogers قبلا در مورد این بازی به اطمینان گفته بود که زودتر از تابستان منتظر این بازی نباشید اما او به تازگی موضع خود را عوض کرد و گفت:« شاید من در مورد زلدا اشتباه می‌کردم. این بازی در ماه مارچ برای آمریکای شمالی عرضه می‌شود.»

در مورد Metroid  باید گفت که حدس و گمان در مورد این بازی و عرضه شدن آن همزمان با کنسول جدید، بسیار کمتر است اما احتمال آن وجود دارد. یکی از افراد آگاه در این زمینه اعلام کرده که این بازی به طور قطع در حال ساخت است اما مشخص نیست که آن را در همایش معرفی کنسول به نمایش بگذارند یا E3. باید در نظر داشت که نینتندو تا به امروز ساخت نسخه جدید از Metroid را تایید نکرده است. هر چند عدم تایید نینتندو برای ساخت این بازی، معرفی شدن آن حتی در E3 را نیز به خطر می‌اندازد.

پرونده بازی Mother 3 نسبت به Metroid بسیار واضح‌تر است و می‌توان انتظار این را داشت که این بازی به زودی عرضه شود. تقریبا تمام اخبار مربوط به فاش شدن بازی‌های نینتندو مربوط به خانوم Dale می‌شود. Dale امروز در توئیتی اعلام کرد که Mother 3 برای تابستان سال آینده در نظر گرفته شده است. گرچه این بازی در همایش هفته آینده نینتندو به صورت کامل نمایش داده می‌شود. باید منتظر هفته آینده ماند و دید که نینتندو چه چیزی در پشت پرده‌ها پنهان کرده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =