اخبار بازی

خبری از بارگذاری در بازی Rage 2 نیست

خبری از بارگذاری در بازی Rage 2 نیست

وی جی مگ: بر اساس اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که در بازی Rage 2 نیز شاهد حضور صفحه‌های برگذاری و یا لودینگ نخواهیم بود.

به گزارش وی جی مگ، Rage 2 در حالی معرفی شد که شاید بسیار انتظار نداشتند این بازی در حال ساخت بوده باشد. بتسدا رسما اعلام کرد که این بازی در بهار 2019 برای کنسول‌ها و PC منتشر خواهد شد. حالا مشخص شده که مانند اکثر بازی‌های مدرن جهان‌باز، اینبار نیز Rage 2 شامل صفحه‌های بارگذاری و یا لودینگ نیست. کارگردان استودیوی سازنده یعنی Tim Willits این خبر را به صورت رسمی مورد تایید قرار داده است.

از نظر Willits بازی Rage 2 نسبت به نسخه اول بسیار بهتر خواهد بود و id Software درنسخه قبلی اشتباهات فاحشی را انجام داده است. Willits در ادامه گفت:«درس بزرگی که از نسخه اول گرفتیم این بود که سعی نکنیم با تکنولوژی که مخصوص ساخت بازی‌های جهان باز نیست، یک بازی جهان باز بسازیم. زمان‌های بارگذاری که در نسخه اول در بین بخش‌های مختلف گیم‌پلی وجود داشتند باعث شده بود که گیمر حس کند هیچکدام از قسمت‌های بازی به یکدیگر متصل نیستند.»

او در ادامه گفت:« ما سعی کردیم تا وعده‌های Rage را در Rage 2 پیاده‌سازی کنیم. این نسخه روان‌تر خواهد بود و بخش‌های مختلف گیم‌پلی نیز کاملا به یکدیگر متصل هستند. شما می‌توانید به صورت مستقیم از ادامه یک مسابقه وارد یک شهر شوید و در نهایت شاهد هیچ صفحه بارگذاری نباشید.» به نظر تیم id Software برای ساخت دنیای Rage 2 از Zelda Breath of The Wild الهام گرفتند. گیمر قبل از حضور در هر قسمت از دنیای بازی، به آن قسمت معرفی شده و اگر قصد داشته باشد که مستقیما به سراغ باس نهایی برود، این امکان وجود خواهد داشت. بدون شک Rage 2 بسیار بهتر از نسخه اول به نظر می‌رسد اما برای دیدن نتیجه نهایی روی PS4، Xbox One و PC باید تا زمانی نامشخص از بهار 2019 صبر کنیم.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 20 =