اخبار بازی

خبری از معرفی سخت‌افزار در کنفرانس نینتندو E3 2019 نیست

خبری از معرفی سخت‌افزار در کنفرانس نینتندو E3 2019 نیست

وی جی مگ: در هفته گذشته گزارش جدیدی از سوی Bloomberg منتشر شد که بیان می‌داشت نینتندو تا انتهای ماه ژوئن مدل ارزان‌تر کنسول Nintendo Switch را روانه بازار می‌کند. با این حال روئیس نینتندو آقای فوروکاوا در گفتگوی اخیر خود صریحا اعلام کرده که خبری از معرفی سخت‌افزار در کنفرانس نینتندو E3 2019 نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که قرار نیست شاهد معرفی کنسول جدیدی از این کمپانی در E3 باشیم اما این موضوع بدین معنی نیست که نینتندو در حال تولید سخت‌‍افزار جدیدی نبوده و در حقیقت این کمپانی در هر زمانی مشغول کار روی سخت‌افزار و کنسول جدید است. «به عنوان یک قانون کلی، ما همیشه به دنبال ساخت کنسول جدید بوده و هر زمان که بتوانیم آن را به فروش برسانیم از آن رونمایی می‌کنیم. با این حال خبری از معرفی سخت‌افزار در کنفرانس نینتندو E3 2019 نخواهد بود.»

باید توجه کرد تنها به این دلیل که نینتندو قصد ندارد در نمایشگاه E3 از مدل ارزان‌تر کنسول Switch رونمایی کند نمی‌توان عرضه این مدل جدید تا انتهای ژوئن را منتفی دانست. ممکن است قبل از E3 و یا بعد از آن معرفی مدل جدید و ارزان‌تر Switch صورت بگیرد. هر چند که عرضه این مدل قبل از بزرگ‌ترین رویداد سالیانه صنعت بازی بسیار دور از انتظار خواهد بود و احتمالا این اتفاق در صورت وقوع به بعد از E3 موکول خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 1 =