اخبار بازی

خبری از چرخه شب و روز در Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نیست

خبری از چرخه شب و روز در Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نیست

وی جی مگ: روز گذشته دو کمپانی Paradox Interactive و Hardsuit Labs در رویداد GDC از بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 رونمایی کردند. این بازی قرار است یک اثر نقش‌آفرینی تعاملی اول شخص باشد که در شهر سیاتل جریان داشته و محیط‌های آن هاب‌های بزرگی برای جستجو خواهند بود. با این حال یکی از مشخصه‌های عناوین نقش‌آفرینی یعنی چرخه شب و روز در Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 جایی نخواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، از کارگردان نوآوری بازی یعنی Martin Ka’ai Cluney در مصاحبه با DualShockers در خصوص چگونگی حرکت و پیشرفت زمان در بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 پرسیده شد. ایشان در پاسخ اظهار کرد اگرچه زمان در طول بازی همواره با پیشرفت و حرکت رو به جلو همراه است اما خبری از چرخه شب و روز در Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 نیست. زیرا توجیه کافی برای بازی در طول روز وجود ندارد.

«در زمینه سیستم چرخه شب روز، ما نمی‌خواستم وارد استفاده از این سیستم شویم. زیرا مزیتی برای بهره‌گیری از آن وجود نداشت. شما در نقش یک ومپایر در طول شب بازی می‌کنید و در طول روز کار چندانی برای انجام دادن نخواهید داشت. با این حال راه‌های دیگری برای حرکت زمان در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید گاهی‌ اوقات در طول بازی به خواب بروید. در این میان نیز اتفاقاتی خواهند افتاد. در سایر موارد حتی ومپایرها نیز به استراحت نیاز خواهند داشت.»

چنین چیزی در بازی‌های دیگر نیز دیده شده و برای مثال داستان Batman: Arkham City و یا حتی نسخه اصلی Vampire: The Masquerade – Bloodlines هم تنها در یک شب دنبال می‌شدند. عنوان مذکور برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال توسعه بوده و در تاریخ نامشخصی از سال 2020 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 10 =