اخبار بازی

خبری بزرگ از Mortal Kombat 11 در راه است

خبری بزرگ از Mortal Kombat 11 در راه است

وی جی مگ: عدم برگزاری Kombat Kast در هفته جاری سبب ناامیدی بسیاری از طرفداران این مجموعه شد. با این حال به گفته کارگردان استودیو NetherRelam به‌زودی خبری بزرگ از Mortal Kombat 11 در راه خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، امروز اد بون خالق و کارگردان نوآوری مجموعه Mortal Kombat با انتشار پستی در توییتر مدعی شد خبری بسیار مهم و بزرگ از Mortal Kombat 11 در راه بوده و به‌زودی به اشتراک گذاشته می‌شود. با توجه به استفاده اد بون از واژه “به‌زودی” به نظر می‌رسد در انتهای هفته جاری و یا در هفته آینده از این خبر مهم رونمایی شود. چنان‌جه این مورد برای رونمایی در هفته آینده برنامه‌ریزی شده باشد ممکن است همزمان با برگزاری Kombat Kast بعدی در هفته آینده صورت بگیرد.

اگرچه هیچ گونه جزئیاتی از این معرفی جدید توسط خالق این مجموعه بازی فایتینگ در میان گذاشته نشد اما بسیاری از طرفداران معتقد هستند در Kombat Kast هفته آینده از یک شخصیت جدید و قابل توجه برای Mortal Kombat 11 رونمایی می‌شود. امری که صحیح بودن آن نیز به هیچ وجه دور از انتظار نخواهد بود. ناگفته نماند اد بون چند ماه پیش از یک سورپرایز بسیار بزرگ برای بازی خبر داده بود و شاید این معرفی جدید همان سورپرایز اشاره شده باشد.

توسعه عنوان Mortal Kombat 11 هم‌چنان برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC توسط استودیو NetherRelam دنبال می‌شود. اثری که قرار است توسط کمپانی Warner Bros در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 13 =