اخبار بازی

خریداری سازندگان Rocket League توسط Epic Games

خریداری سازندگان Rocket League توسط Epic Games

وی جی مگ: طی یک اقدام کاملا غیرمنتظره امروز سازندگان Rocket League در استودیو Psyonix اعلام کردند که توسط کمپانی Epic Games خریداری شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، این خبر توسط وبسایت رسمی Psyonix به اشتراک گذاشته شد و طی آن مشخص شد این سازنده هم‌اکنون جزو منابع در دسترس کمپانی Epic Games به شمار می‌رود. در بیانیه منتشر شده توسط سازندگان Rocket League گفته شده که «بازی ما تاکنون و برای همیشه یک عنوان مخاطب محور بوده و اکنون که ما به Epic ملحق شده‌ایم می‌توانیم جامعه گیمرهای خود را به صورتی بزرگ‌تر و بهتر پشتیبانی کنیم.»

به دنبال ایجاد این همکاری، تیم سازنده امیدوار است تا ساخته خود را به طوری که پیش از این و به تنهایی قادر به انجام آن نبوده رشد و گسترش دهد. به‌روزرسانی‌های مداوم نیز به صورت معمول برای بازی عرضه می‌شوند. مطابق انتظار بزرگ‌ترین تغییری که این معامله به دنبال خواهد داشت به نسخه PC بازی مرتبط می‌شود. به گفته Epic عنوان Rocket League در سال 2019 به صورت انحصاری برای Epic Games Store عرضه می‌شود. تا آن زمان بازی برای Steam هم در دسترس خواهد بود. به دنبال عرضه روی استور Epic نیز، سازندگان هم‌چنان به پشتیبانی از پلیرهایی که بازی را روی Steam در اختیار دارند ادامه خواهند داد.

به‌روزرسانی خبر: در حالی که بیانیه ابتدایی منتشر شده از سوی Epic Games بیان می‌داشت بازی پس از انتشار روی Epic Games Store از پلتفرم Steam حذف می‌شود اکنون اعلام شده که این مورد صحیح نبوده و بازی پس از انتشار روی پلتفرم جدید خود روی PC، هم‌چنان در Steam هم در دسترس بوده و به فروش خواهد رسید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 2 =