اخبار بازی تریلر

خلاصه نمایش Inside XBOX به همراه تریلرها

Inside XBOX

امروز یکی دیگر از اپیزودهای آنلاین مایکروسافت پیرامون کنسول Xbox با نام Inside Xbox برای طرفداران به نمایش در آمد که طی آن شاهد رونمایی های جدیدی از عناوین بین نسلی بودیم که در میان آن ها عناوین مهمی نیز به چشم میخوردند.

نکته قابل توجه اینکه تقریبا تمامی عناوینی که بصورت بین نسلی منتشر خواهند شد، قابلیت Cross Buy و یا Smart Delivery (نامی که مایکروسافت برای این خدمات در نظر گرفته) خواهند داشت.

بدین صورت که اگر آن عنوان خاص را برروی کنسول نسل حاضر خریداری کنید، برروی نسل بعد نیز قادر خواهید بود بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی ای به تجربه آن بپردازید. همچنین مایکروسافت اعلام کرد که در ماه جولای (تیر-مرداد) اولین نمایش از عناوین انحصاری خود را ارئه خواهد داد.

در ادامه با وی جی مگ همراه باشید تا خلاصه نگاهی به رونمایی های انجام شده مهم داشته باشیم.


Bright Memory Infinite

مایکروسافت اول از همه چیز با یک سوپریز جذاب به سراغمان آمد. اگر پیگیر اخبار بازی های مستقل بوده اید، احتمالا نام عنوان Bright Memory به گوشتان خورده و یا ویدئوهای آن را برروی شبکه اجتماعی دیده اید.

عنوانی شدیدا اکشن که متعجب خواهید شد اگر بگوییم تنها توسط یک نفر در دست ساخت است! یک مرحله از این بازی هم اکنون برروی پلتفرم PC و استیم موجود است و می توانید آن را تجربه کنید.

حالا امروز مایکروسافت با نمایش صحنه های جدیدی از این بازی نشان داد که قرار است آن را برروی کنسول نیز تجربه کنیم! بهتر است توضیح اضافه ای از آن ندهیم و بدون هیچ وقفه ای شما را به دیدن و لذت بردن از تریلر بازی دعوت کنیم.


DiRT 5

عنوان بعدی شماره جدیدی از سری DiRT بود که توسط Codemasters ساخته و منتشر خواهد شد. چند روزی بود که این شرکت در شبکه های اجتماعی خبر از رونمایی اخباری در رابطه با این سری میداد که بالاخره در این نمایش از آن پرده برداشت.

نکته ای که شدیدا برایمان جلب توجه کرد شباهت شدیدا بالای گرافیک این بازی به عنوان DriveClub بود! اگر بیاد داشته باشید، شرکت سازنده این عنوان توسط سونی بسته شد و بیشتر اعضای فنی آن به شرکت کدمسترز ملحق شدند.

شاید همین دلیلی باشد که اکنون شاهد این شباهت هستیم. این عنوان در ماه اکتبر سال 2020 برروی پلتفرم های PC، PS5 و Xbox Series X و کنسول های نسل حاضر منتشر خواهد شد. نسخه استیدیا نیز برای انتشار در سال 2021 برنامه ریزی شده است.

سیستم صدای پیشرفته به همراه تغییرات آب و هوایی از مشخصه های این عنوان خواهد بود. همچنین مکان هایی چون شهرنیویورک، ریو، چین و یونان بخش هایی از محیط هایی هستند که در آن ها به رانندگی خواهید پرداخت. نکته قابل توجه وجود قابلیت Split Screen چهار نفره برای بازی است.


Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

خیلی وقت بود که منتظر تریلری درست و حسابی از این عنوان بودیم. بالاخره امروز به لطف نمایش مایکروسافت به این صبر پایان دادیم. فکر نکنم این عنوان که معرف حضور است توضیح خاصی بطلبد. شما را به دیدن آن دعوت میکنیم!


The Medium

با شرکت bloober team آشنایی دارید؟ شرکتی که عناوین Layer of Fear 1&2، Observer و اخیرا نیز Blaire Witch را ساخته و منتشر کرده بود. حالا این تیم اتریشی از عنوان نسل بعدی و ترسناک خود پرده برداشت که The Medium نام دارد.

در این بازی بازیکن در نقش فردی است که در انگلیسی به آن به اصطلاح «میدیوم» (واسط) گفته می شود. واسط به افرادی می گویند که قادر هستند با ارواح و دنیای مردگان و … ارتباط برقرار کنند.

با توجه به تریلر، بازیکن دائما بین دنیای زندگان و مردگان در حرکت و رفت و آمد خواهد بود. موضوع جالب اینکه آهنگ سازی این عنوان را موسیقیدان مشهور سری Silent Hills برعهده گرفته است.


Yakuza: Like a Dragon

این سری که نیاز به معرفی ندارد. اخیرا هم که خبر دارید از انحصاری کنسول های سونی در آمده و حالا بر روی Xbox و پلتفرم PC هم منتشر می شود.

شماره جدیدی این سری هم با نام Like a Dragon امروز برای کنسول نسل بعد مایکروسافت رونمایی شد و قرار است که لانچ تایتل (انتشار در روز عرضه کنسول) این کنسول باشد. البته یه عنوان بین نسلی است و برای کنسول های شما نیز منتشر خواهد شد.


Assassin’s Creed Valhalla

یوبی سافت قول داده بود که اولین نمایش از گیم پلی بازی را در ایونت مایکروسافت به طرفداران نشان خواهد داد. طرفداران نیز خوشحال و شاد و خندان به پای تماشای آن نشستند اما بعد با چهره ای افتاده و شاید هم عصبانی به پایان نمایش Inside Xbox رسیدند.

شاید بهتر باشد واژه Gameplay Trailer را برای شرکت یوبی سافت دوباره معنی کنیم چون مشخصا این نمایشی که دیدیم هیچ شباهتی به این کلمه نداشت. یک سری صحنه های سینماتیک و البته ریل تایم مونتاژ شده تقدیم طرفداران شد. ما هم آن را تقدیم به شما میکنیم تا همراه با ما حرص بخورید!


در بین نمایش هایی که توضیحات کوتاهی در موردشان ارائه دادیم، چند عنوان کوچک و مستقل نیز معرفی شدند که در ویدئوی بعدی نمایش های کوتاهی از آن ها را خواهید دید. Scornعنوانی که با یک تریلر کاملا مرموز و پیچیده که هیچ سرنخی از چه چیز و چه کس و چگونه بودن این بازی به دستمان نداد.

تنها چیزی که از این عنوان میدانیم این است که توسط Kickstarter شروع شده و یک عنوان اول شخص شوتر خواهد بود! کانسپت و طرح های آن مستقیما از کارهای گرافیکی H.R. Giger و Zdzisław Beksiński الهام گرفته است.

Chorus، Call of the Sea, Scarlet Nexux و Second Extinction (ساخته شده توسط Deep Silver) عناوین دیگری بودند که در نمایش معرفی شدند. در کلیپ زیر می توانید میکسی از تمامی عناوین نمایش داده شده در نمایش را ببینید.

فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 8 =

  • من فکر میکنم که ماکروسافت انحصاری های بهتری نسبت به نسل فعلی داره ولی من همچنان انحصاری های سونی را بیشتر قبول دارم یه god of war به کل انحصاری های xbox می ارزه نظر تو چیه آقا میثم قربانی؟؟؟؟

    • سلام
      به نظر من این توی این رقابت هیچ برنده‌ای نداریم.همه‌ی کنسول‌ها واسه خودشون خوبی‌هایی دارن.چه پلی استیشن و چه ایکس‌‌باکس.اما اگه رقابتی هم باشه، برای نشون دادن برتری نباید به بازی های انحصاری توجه کرد.
      نباید با بازی کردن یه بازی انحصاری،بگیم فلان کنسول بهتره.
      در ضمن خیلی از بازی های پرطرفدار و خوب برای ماکروسافت اومده که بهتر از خیلی از بازیاست..

      • وقتی کنسول ها برابر باشن باید رفت سراغ انحصاری ها بعد تازه کنسولی که بازی خول نداشته باشه به درد میز ناهار خوری میخوره اینو من نمیگم منتقدا و گیمرا میگن

      • ببین
        بازی انحصاری قدرت بازی‌سازو نشون میده،نه قدرت کنسولو.۱۰۰ درصد اگه گاد آو وار برای xbox 1 x میومد پرفورمنس بهتری داشت…
        تنها جایی که میشه توی بازی انحصاری به کنسول برتری داد،مدیریت خرید و قرارداد بستن اون شرکته نه قدرت خود کنسول.
        درضمن این تعصب کورکورانتو بنداز دور

      • ببین از لحاظ قدرت هیچ فرقی بین دو کنسول نیست(اگر هم باشه انقدر کوچیکه که به چشم نمیاد) من حرفم اینه که وقتی دو کنسول قدرت برابر دارند صد در صد باید رفت سراغ بازی ها که در این زمینه سونی حرف اول میزنه
        در ضمن من تعصبی ندارم من فقط دارم واقعیتو میگم الان تو نسل 7 صد در صد ماکروسافت بهتر از سونی بوده ولی در حال حاضر دیگه ورق برگشته