اخبار بازی

داستان بازی The Avengers ارتباطی به دیگر آثار این مجموعه ندارد

داستان بازی The Avengers ارتباطی به دیگر آثار این مجموعه ندارد

وی جی مگ: در حالی که تقریبا هیچ چیزی از داستان بازی The Avengers مشخص نیست اما باید گفت که به صورت کلی این پروژه بسیار جاه طلبانه خواهد بود. البته تقریبا هیچ چیزی از این پروژه بزرگ مشخص نیست و Square نیز تنها به نمایش یک لوگو اکتفا کرده است.

به گزارش وی جی مگ، مارول پست جدیدی در بلاگ خودش منتشر کرده که بر اساس آن مشخص شده که این شرکت در حال استخدام افرادی ماهر در صنعت بازی است تا با استودیوی Crystal Dynamics همکاری کنند. این افراد نقش اساسی در ساخت بازی The Avengers خواهند داشت. اگر به یاد داشته باشید آنها در چند مدت گذشته توانسته بودند تا افرادی مثل Shaun Escayg کارگردان Uncharted The Lost Legacy را به استخدام درآوردند.

بعد از انتشار این اخبار به نظر می‌رسد که کم کم جزئیات بیشتری مخصوص از قسمت داستان بازی The Avengers منتشر شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده به نظر می‌رسد که داستان این اثر ارتباطی به دیگر آثار این مجموعه نخواهد داشت و این بازی دنیایی را معرفی می‌کند که گیمر می‌تواند سال‌ها در آن مشغول بازی کردن باشد. بر اساس اعلام مارول، این بازی پر ازش شخصیت‌ها، محیط‌ها و قسمت‌های هیجان انگیز برای هواداران این شرکت خواهد بود.

جمله “گیمر می‌تواند سال‌ها در آن مشغول بازی کردن باشد” به شدت مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که شاید Crystal Dynamics در حال ساخت یک بازی چند نفره و حتی MMO باشد. باید دید که این بازی بالاخره در چه زمانی به صورت رسمی نمایش داده می‌شود.

داستان بازی The Avengers ارتباطی به دیگر آثار این مجموعه ندارد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + سه =