اخبار بازی

درجه سختی Warhammer Vermintide 2 کاهش پیدا می‌کند

وی جی مگ: به‌روزرسانی بزرگی برای ساخته استودیو Fatshark منتشر شده و تمرکز خود را روی مشکلات درجه سختی Warhammer Vermintide 2 قرار داده. این به‌روزرسانی که نسخه 1.0.5 بازی است البته تغییرات دیگری را نیز در ساختار گیم‌پلی به وجود می‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی توضیح داده‌اند که برای بهبود درجه سختی Warhammer Vermintide 2 تغییراتی را در زمینه قدرت 15 شخصیت اصلی بازی ایجاد کرده و حالا شرایطی را به وجود آورده‌اند که قهرمان‌های داستان شانس بیشتری برای پیروزی در مقابل نیروهای Skaven و Chaos داشته باشند. تغییرات مختلفی در مشخصات هرکدام از شخصیت‌ها ایجاد شده اما تقریبا تمامی آنها در زمینه قدرت ضربات و بهبود تیراندازی شاهد ایجاد به‌روزرسانی هستند.

در مقابل دشمن‌های بازی نیز تغییر کرده و حالا برخی نیروهای Chaos به نسبت گذشته صدمات کمتری را به گیمر وارد کرده و در مقابل راحت‌تر از پا در می‌آیند. از سوی دیگر باید به این مسئله اشاره کرد که وضعیت برای گیمرهایی که در سطح بالایی قرار دارند نیز بهبود پیدا کرده. حالا محتوای جعبه‌های بازی از قدرت 200 به 300 ارتقا یافته تا گیمرهایی که روی درجه سختی Veteran بازی را تجربه می‌کنند مجبور به تغییر در درجه سختی Warhammer Vermintide 2 نشوند. حالا آیتم‌های مخصوص به درجه سختی Veteran‌ بیشتر از گذشته پیدا شده و به شکل راحت‌تری در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند.

منبع: Eurogamer

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =