در چند هفته گذشته صحبتهای زیادی در مورد تصمیم جنجال برانگیز EA در مورد تعطیل کردن استودیوی Visceral Games مطرح شده و در کنار آن انتقادات زیادی نیز به عملکرد این شرکت وارد شد.
امروز مدیرعامل این شرکت Andrew Wilson صحبتهایی در مورد این تصمیم انجام داده است. او اشاره کرد که بستن یک استودیو تصمیم بسیار سختی برای هر شرکت است. البته هر از چندگاهی هر شرکت بزرگ در صنعت بازی مجبور به انجام اینکار میشود. از نظر EA و تستهایی که آنها انجام دادند گیمرها بیشتر خواهان بازیهایی هستند که به صورت طولانی مدت قابلیت تکرار را داشته باشد.
در ادامه صحبتها، Wilson گفت که تعطیلی این استودیو هیچ ربطی به تکنفره و داستانی بودن آن نداشت و EA نیز انتظار نداشت که این اثر مالتیپلیر باشد. هدف اصلی این بود که تجربه بازی برای گیمرها لذت بخش باشد. با در نظر گرفتن همه این صحبتها EA هنوز اعتقاد خاصی به IP سری Star Wars دارد و از برخی از ویژگیهای بازی طراحی شده Visceral Games در نسخه Reboot شده استفاده خواهند کرد.
نظری ارسال کنید