اخبار بازی

دلایل فروش کم Dynasty Warriors 9 از دیدگاه Media Create

دلایل فروش کم Dynasty Warriors 9 از دیدگاه Media Create

وی جی مگ: پس انتشار جدول هفتگی 20 بازی پرفروش ژاپن در چهارشنبه گذشته، Media Create بازار ژاپن را در بازه زمانی 5 فبریه تا 11 فبریه آنالیز و بررسی کرده است که از نتایج آن می‌توان به دلایل فروش کم Dynasty Warriors 9 اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، متاسفانه بازی جدید شرکت Koei Tecmo در هفته اخیر تنها توانست 117,495 واحد به فروش برساند که چندان میزان قابل‌توجهی نیست. این میزان تنها حدود 70 درصد از عرضه ابتدایی بازی را شامل می‌شود. هم‌چنین مقدار فروش ذکر شده 60 درصد کمتر از فروش Dynasty Warriors 8 در سال 2013 بوده است که در هفته نخست خود توانست 203 هزار واحد به فروش برساند.

Media Create دلایل این فروش کم را غیبت 5 ساله این سری در بازار گیم عنوان می‌کند. هم‌چنین تغییرات عمده‌ای که در ساختار گیم‌پلی بازی و سیستم Open World آن اعمال شده می‌تواند از دیگر دلایل این مسئله باشد. به‌علاوه باید این احتمال را نیز در نظر گرفت که در بازی زمانی عرضه Dynasty Warriors 9، بسیاری از پلیرها جذب بازی جدید شرکت کپکام یعنی Monster Hunter World شده و مشغول تجربه آن هستند که به مدت 3 هفته متوالی نیز در صدر جدول فروش هفتگی ژاپن قرار داشته است.

Dynasty Warriors 9 ابتدا در تاریخ 8 فبریه در ژاپن و سپس در تاریخ 13 فبریه در سرتاسر دنیا برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC توسط Koei Tecmo منتشر شده است.

دلایل فروش کم Dynasty Warriors 9 از دیدگاه Media Create

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =