اخبار بازی

دل‌تورو نقش خاصی در ساخت Death Stranding ندارد

امروز Guillermo del Toro کارگردان سرشناس هالیوودی در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرد که از لحاظ هنری دخالتی در طراحی و ساخت بازی جدید کوجیما یعنی Death Stranding ندارد.

اگر به خاطر داشته باشید دل‌تورو و کوجیما در ساخت بازی جدید Silent Hill با یکدیگر همکاری داشتند اما این بازی به خاطر اختلاف پیش آمده بین Konami و کوجیما کنسل شد. حالا دل‌تورو نیز در بازی جدید کوجیما نقشی بر عهده دارد اما به نظر می‌رسد که این نقش صرفا فقط داخل بازی بوده و او دخالتی در فرآیند ساخت آن ندارد.

در مصاحبه‌ای که به صورت تلفنی انجام شد دل‌تورو گفت:« کوجیما به من تلفن زد و گفت که آیا دوست داری یک شخصیت در بازی جدید من باشی؟ من هم با علاقه فراوان گفتم حتما! کوجیما ایده‌هایش را با من مطرح کرد تا من این شخصیت را بیشتر درک کنم. تمام کار من در بازی ایفای نقش است و دخالتی در روند ساخت Death Stranding ندارم.»

دل‌تورو در ادامه گفت:« این بازی کاملا متعلق به کوجیما است و من فکر می‌کنم که بازی فوق‌العاده ای باشد. تمام ایده‌های بازی برای کوجیما است و من صرفا یک عروسک خیمه‌شب بازی هستم.» دل‌تورو در مورد موشن کپچر این اثر صحبت کرد و گفت:« ما اسکن‌های پرجزئیاتی را انجام دادیم، اینکار نزدیک به 7 ساعت طول کشید. ما بیشتر از سه برابر بیشتر از حالت عادی دوربین استفاده کردیم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 2 =