اخبار بازی بازی ایرانی

دومین دورهمی ماهیانه بازی سازان ایران برگزار می شود

دومین دورهمی ماهیانه بازی سازان ایران برگزار می شود 1

دومین دورهمی ماهیانه بازی سازان ایران با میزبانی پیام رسان گپ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش واحد روابط عمومی ، این دومین دوره از این دورهمی ها خواهد بود که تاکنون با استقبال بازی سازان ایرانی و فعالان این حوزه برگزار می شود.

هدف از این دورهمی ایجاد فضایی برای بازی سازها در جهت آشنایی بیشتر با یکدیگر و شناخت از زوایای پنهان این حوزه است. همچنین در این دورهمی در مورد مسایل حرفه‌ای، شغلی، فنی و… این حوزه صحبت  و تبادل نظر خواهد شد که  شبکه سازی و پیدا کردن همکاران و دوستان جدید هم از مهمترین اهداف از برگزاری این دورهمی ها است.

براساس این گزارش، در دورهمی اول که در تیرماه برگزار شد ضمن ارایه  توضیحاتی از اهداف این جلسات دوستان فعال این حوزه نیز از مشکلات و دغدغه ها و همچنین ایده های خود سخن گفتند.

همانطور که می دانید همه‌ ما بازی‌ها رو بخشی از هویت‌ خود و تاریخ رشد خود می دانیم به عبارتی بخشی از روزهای خوش، از آرزوها، خیال‌پردازی‌ها، خنده‌ها، گریه‌ها و تجربه‌های ما شامل بازی است.

ما جامعه‌ای هستیم که بازی، بخش مهمی از زندگی مارو تشکیل می‌دهد، با این رویکرد می توان به آینده این حوزه امیدوار بود  و همین دورهمی ها می تواند گام رو به جلویی برای ارتقا این حوزه باشد.

گفتنی است مدیران عامل‌ شرکت‌های بازی‌سازی، فعالان این حوزه ‌، رسانه‌های فعال و بخشی از اکوسیستم بازی سازی ایران از اعضای اصلی این دورهمی ها هستند.

لازم به ذکر است، تاریخ دورهمی‌ دوم بازی سازان ایرانی شنبه ۵ مرداد خواهد بود و کسانی که دوست دارند در این دورهمی شرکت کنند می توانند ضمن عضویت در لینک این گروه به آدرس : gap.im/gamedev_meetups ، حضور خود را در دورهمی های بعدی اعلام کنند.

صفحه ثبت‌نام در رویداد:

https://evand.com/events/game-dev-meetups-2

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =