اخبار بازی

دو تصویر هنری جدید از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد

دو تصویر هنری جدید از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد

وی جی مگ: یکی از بازی‌های مهم E3 سال گذشته بدون شک Beyond Good and Evil 2 بود که با معرفی دوباره همه را غافل‌گیر کرد. این در حالی بود که تقریبا همه امید‌ها نسبت به ساخت این بازی ناامید شده بود.

به گزارش وی جی مگ، البته به جز یک تریلر کوتاه و البته زیبا جزئیات زیادی از این بازی منتشر نشد اما حالا دو تصویر هنری جدید از Beyond Good and Evil 2 منتشر شده که بسیار زیبا به نظر می‌رسند. تصویر اول تم Cyberpunk بسیار زیادی دارد و نمایان‌گر این است که تکنولوژی تاثیرزیادی در زندگی افراد دارد. این تصویر بسیار تاریک به نظر می‌رسد. اما تصویر دوم مربوط به طبیعت است که بیرون از شهر‌ها وجود دارد. جایی خارج از همه هیاهو شهر‌های شلوغ.

یوبی‌سافت دلیل انتشار این دو تصویر را آشنایی گیمرها با محیط‌هایی که در بازی حضور خواهند داشت اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که گیمر می‌تواند به عنوان یک دزد (!) در دنیای System 3 آزادانه حرکت کند. همچنین یوبی‌سافت انتخاب‌هایی را مطرح کرد و در ادامه پرسشی مطرح شد که گیمر ترجیح می‌دهد کدام یکی از آنها را در بازی ببیند.

  • گیمر امکان انتخاب پایگاه‌های مخفی در شهاب‌سنگ‌ها، دهانه‌های آتشفشانی مخفی و … را داشته باشد
  • بازار سیاه
  • امکان انجام عملیات معدنی عجیب و غریب
  • دره‌هایی پر از معبد‌های مخفی
  • گنج‌های مخفی شده در قسمت‌های مختلف نقشه

گیمر می‌تواند در فروم یوبی‌سافت انتخاب خود را به تیم سازنده اعلام کند. هر حال حاضر تاریخ عرضه مشخصی برای Beyond Good and Evil 2 اعلام نشده است.

دو تصویر هنری جدید از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + نه =