اخبار بازی

دیزنی از اوضاع فعلی Star Wars Battlefront 2 راضی نیست

دیزنی از اوضاع فعلی Star Wars Battlefront 2 راضی نیست

این روز‌ها و به خصوص چند روز گذشته که شاهد عرضه Star Wars Battlefront 2 بودیم، صحبت در مورد این بازی بسیار بسیار زیاد بود و انتقادات زیاد در رابطه با این بازی خودنمایی می‌کرد.

انتقادات فراوان باعث شد که در ساعات پایانی قبل از عرضه این بازی، EA پا پس کشیده و سیستم لوت باکس و پرداخت درون برنامه‌ای را به صورت کلی از این بازی حذف کند. این تصمیمات گرچه به نظر نتوانست ضربه به وجود آمده را کنترل کند و به سرعت شاهد کاهش نرخ قیمت سهام EA در بازار بودیم. در بیانیه‌ای که در Washington Post منتشر شده است سخنگوی Lucasfilm اعلام کرد:« سری Star Wars همیشه در خدمت هواداران بوده است، چه Battlefront و چه دیگر آثاری که مربوط به این سری هستند همه مدیون هواداران هستند. به همین خاطر ما تصمیم EA در مورد حذف قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای را مورد تایید قرار می‌دهیم.

بعد از این اعلامیه، Jimmy Pitaro از Washington Post گزارش داد که رئیس بخش محصولات مصرفی و رسانه‌های تعاملی شرکت دیزنی نگرانی خود را در مورد پرداخت درون برنامه‌ای Battlefront 2 به مسئولان EA چند ساعت قبل از عرضه رسمی بازی، گزارش کرده بود و به نظر این دلیل اصلی کوتاه آمدن EA از موضع خود بوده است. به نظر مسئولان دیزنی از شرایط به وجود آمده و تاثیر آن روی Star Wars بسیار ناراحت هستند.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 14 =