اخبار بازی

راه‌اندازی وبسایتی برای شناسایی پرداخت درون برنامه‌ای در بازی‌های ویدئویی

وی جی مگ: پرداخت درون برنامه‌ای و Loot Box اتفاقی بود که در این نسل نقش پررنگی در بازی‌های ویدئویی ایفا کرده و البته نهایتا باعث به وجود آمدن حواشی بسیاری شد. در گذشته معمولا این بخش از بازی‌ها تنها به تغییرات ظاهری ارتباط داشتند اما با خراب‌کاری شرکت‌هایی همچون EA، پرداخت درون برنامه‌ای تاثیر خود را به گیم‌پلی هم رساند. با توجه به این مسئله وبسایتی برای شناسایی پرداخت درون برنامه‌ای در بازی‌های ویدئویی راه‌اندازی شده.

به گزارش وی جی مگ، هرچند سیستم‌های رده بندی سنی نیز از این به بعد قصد دارند با قرار دادن یک علامت گیمر را متوجه کنند که بازی مورد نظر آنها از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند یا خیر این وبسایت جدید می‌تواند اطلاعات کاملی را در اختیار مخاطب قرار دهد. از این پس گیمرها می‌توانند با سر زدن به وبسایت Microtransaction.zone و جستجوی نام بازی مورد نظر خود تمامی اطلاعات موجود در زمینه پرداخت درون برنامه‌ای و Loot Box را به دست آورند. در حال حاضر این وبسایت اطلاعات خوبی را در اختیار داشته و به مرور می‌توان شاهد رشد آن بود.

نکته جالب توجه این است که وبسایت مورد نظر گزینه‌ای را قرار داده که اگر روشن باشد می‌توان با خیال راحت بازی را خریداری کرد و مطمئن بود که در آینده خبری از پرداخت پول بیشتر برای دسترسی به محتوای افزوده نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − شش =