اخبار بازی

راکستار چه ایده‌ای برای ساخت GTA 6 دارد ؟

وی جی مگ: هنوز زمان زیادی تا عرضه Red Dead Redemption 2 ساخته جدید استودیو Rockstar باقی مانده اما از همین حالا شاهد انتشار اخبار و حواشی مختلفی از GTA 6 هستیم که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده. با این حال سوالی که از همین حالا پیش آمده این است که راکستار چه ایده‌ای برای ساخت GTA 6 دارد ؟ سوالی که صحبت‌های مدیر سابق Rockstar شاید توضیحی خلاصه به آن بدهد.

به گزارش وی جی مگ، معمولا گفته می‌شود که بعد از وارد شدن به مراحل انتهایی هر کدام از ساخته‌های Rockstar، این استودیو ایده‌هایی را برای ادامه راه تعیین می‌کند. ایده‌هایی که شاید هیچ‌گاه به واقعیت تبدیل نشوند اما هدف‌هایی هستند که در همان لحظات ابتدایی از سوی مدیران این استودیو مطرح می‌شوند. لزلی بنزیس یکی از همین مدیران است. او چند سالی است که از راکستار خارج شده و حالا به صورت مستقل روی بازی خود کار می‌کند اما با نگاهی به نقش مهمش در جریان توسعه بازی‌های مختلف Rockstar می‌توان متوجه شد که صحبت‌هایش شاید در نهایت تبدیل به همان چیزهایی شوند که در قسمت بعدی Grand Theft Auto‌ شاهدش خواهیم بود.

بنزیس در یکی از مصاحبه‌های قدیمی خود که به تازگی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته توضیح داده که در سال 2012 و در شرایطی که عملا توسعه بخش‌های اصلی GTA 5‌ به پایان رسیده، آنها چند ایده کلی را برای ادامه راه این مجموعه مطرح کرده‌اند. یکی از این ایده‌ها که مطمئنا مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرد، استفاده همزمان از تمام شهرهایی  است که طی سال‌های اخیر در این مجموعه معرفی شده‌اند. بنزیس توضیح داده که به بازگشت به Vice City علاقه دارد و همین مسئله می‌تواند دلیلی باشد برای استفاده همزمان از سه شهر مطرح دنیای GTA در قسمت ششم. هیچکدام از این صحبت‌ها به عنوان اهداف رسمی و تعیین شده از سوی Rockstar شناخته نمی‌شوند اما در آینده و بعد از عرضه Red Dead Redemption 2 می‌توان انتظار داشت که به واقعیت تبدیل شوند.

راکستار چه ایده‌ای برای ساخت GTA 6 دارد ؟

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 7 =