اخبار بازی

راکستار L.A. Noire را برای Nintendo Switch منتشر می‌کند؟

راکستار L.A. Noire را برای Nintendo Switch منتشر می‌کند؟ 1

در حال حاضر استودیوی Rockstar برنامه خاصی برای عرضه بازی‌هایش روی Nintend oSwitch اعلام نکرده است اما شایعات حاکی از این است که آنها قصد ندارند که Red Dead Redemption 2 را برای این کنسول عرضه کنند.

شرکت 2K Games مالک راکستار به تازگی اعلام کرد که NBA 2k18 سال آینده برای Nintendo Switch عرضه می‌شود و این خبر شانس عرضه بازی توسط راکستار برای این کنسول را افزایش می‌دهد. یک منبع داخلی معتبر در صنعت گیم به نام Yan2295 که قبلا اطلاعات جالبی در مورد GTA Online منتشر کرده بود اینبار گزارش کرد که بازی L.A. Noire شاید به صورت بازسازی شده برای Nintendo Switch عرضه شود.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:« بر اساس چیزی که من شنیدم راکستار شاید نسخه بازسازی شده از L.A. Noire را برای Nintendo Switch عرضه کند.» L.A. Noire یک بازی بسیار خوش ساخت و عالی بود اما استودیوی سازنده این بازی یعنی Team Bondi دیگر وجود خارجی ندارد و حقوق مربوط به نشر بازی در حال حاضر در اختیار 2K Games است. شاید تیمی که روی نسخه بازسازی شده Bioshock کار کرده بود روی این اثر نیز کار کند. طبق این شایعه هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه بازسازی شده برای PS4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد یا خیر؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =