اخبار بازی

رده‌بندی سنی Hitman: Sniper Assassin قبل از معرفی رسمی

رده‌بندی سنی Hitman: Sniper Assassin قبل از معرفی رسمی

وی جی مگ: Hitman: Sniper Assassin قبل از معرفی رسمی رده‌بندی سنی شد. Hitman آخرین عنوان توسعه یافته از این سری که توسط IO Interactive ساخته شد توانست به طور کلی تحسین منتقدان را جلب نماید و موارد جدیدی را به سری اضافه نماید. اما بازی چندان خوب نفروخته و نتوانست انتظارات Square Enix را برآورده کند.

به گزارش وی جی مگ، پس از حرف و حدیث‌هایی مبنی بر خرید و یا تعطیطی استودیو IO Interactive، سرانجام این استودیو از شرکت Square Enix جدا شد و حال به عنوان یک سازنده مستقل شناخته می‌شود و مهم‌تر اینکه توانست حقوق مربوط به Hitman را نیز حفظ کند. حال به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از سری در راه باشد زیرا رده‌بندی سنی لیست شده از وجود عنوان جدیدی به نام Hitman: Sniper Assassin خبر می‌دهد.

اگرچه تاکنون استودیو IO Interactive هیچ چیزی را به صورت رسمی معرفی نکرده است اما سازمان مربوط به رده‌بندی سنی کره و استرالیا عنوان نام‌برده را برای پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC لیست کرده‌اند. IO Interactive پیش از این عنوان کرده بود که آن‌ها در حال کار روی نسخه جدیدی از سری Htman هستند اما عرضه بازی موبایلی Hitman: Sniper روی کنسول‌ها و PC نیز می‌تواند از گزینه‌های محتمل باشد.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 4 =