اخبار بازی

ردپای ورژن PC بازی Red Dead Redemption 2 در Rockstar Social Club

ردپای ورژن PC بازی Red Dead Redemption 2 در Rockstar Social Club 1

وی جی مگ: از اکتبر 2018 تابحال، منتظر معرفی نسخه‌ی PC عنوان خوش ساخت Red Dead Redemption 2 هستیم، اما تا حالا هیچگونه تایید رسمی‌ای از سوی کمپانی سازنده بازی یعنی Rockstar، منتشر نشده است. البته با این‌حال شایعات مختلف پیرامون ورژن PC بازی، همچنان ادامه دارد.

چندی پیش کاربری که با یوزرنیم @JakoMako51 در توییتر شناخته می‌شود، طی پست جدیدی، موفق به کشف نشانه‌هایی از ورژن PC این عنوان در سورس کدهای وبسایت Rockstar Social Club گردید. Rockstar Social Club یک پلتفرم مجازی برای بازی های Rockstar بوده که اطلاعات و تنظیمات حساب کاربری مربوط به عناوین آنلاین این شرکت همچون، GTA Online و Red Dead Online را در خود ذخیره می‌کند و نوعی پل ارتباطی بین بازی ها و اشتراک گذاری اطلاعات مختلف از عناوین آنلاین Rockstar می‌باشد. همانطور که در پست زیر خواهید دید، کلمه های PC و Accomplishments (دست آوردها) درمیان کدها خودنمایی می‌کنند:

ردپای ورژن PC بازی Red Dead Redemption 2 در Rockstar Social Club 2

با توجه به کلمه Accomplishments و قرار گرفتن آن در کنار کدهای PS4_Trophies، می‌توان به این نکته پی‌برد که این بخش مربوط به اچیومنت ها و تروفی های ورژن PC بازی خواهد بود. اما طبق معمول، هیچگونه تایید رسمی‌ای از سوی سازندگان بازی منتشر نگردیده است. ورژن PC عنوان GTA V نیز، ماه ها در وضعیت مشابهی قرار داشت و چندین ماه بعد از عرضه‌ی ورژن کنسولی، برای PC نیز معرفی و عرضه شد. با توجه به سابقه‌ی Rockstar دراین زمینه، انتشار ورژن PC بازی، اصلا دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

منبع: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 15 =