اخبار بازی

رضایت سازندگان State of Decay 2 از کار با مایکروسافت

رضایت سازندگان State of Decay 2 از کار با مایکروسافت

وی جی مگ: برخی از مواقع سازندگان نمی‌توانند به خوبی با شرکت ناشر خود ارتباط برقرار کرده و در نهایت محصول خوبی را به بازار عرضه کنند. البته به نظر می‌رسد که سازندگان State of Decay 2 از همکاری با مایکروسافت برای ساخت و نشر این بازی بسیار راضی هستند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به کنسل شدن بازی‌های Scalebound و Fable Legends توسط مایکروسافت به نظر می‌رسد که سازندگان State of Decay 2 از وضعیت خود بسیار راضی هستند. Jeff Strain مدیرعامل استودیوی Undead Labs که مایکروسافت از ساخت نسخه اول در زمانی پشتیبانی کرد که هیچ شرکتی حاضر به این کار نبود. این همکاری بعد از ساخت و عرضه نسخه اول بسیار قوی‌تر شد و به زودی شاهد عرضه نسخه دوم خواهیم بود.

مایکروسافت به نظر پشتیبانی بسیار خوبی از Undead Labs انجام داده و ایده‌‌های موجود را به خوبی مورد تایید قرار داده تا این تیم بتواند اثری را بسازد که در ذهن داشته است. بزرگترین سوال حالا اینجاست که اگر Undead Labs نخواهد ادامه سری State of Decay را بسازد، آیا مایکروسافت بازهم از ایده جدید این استودیو پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟ ماه آینده میلادی State of Decay 2 برای Xbox One و Windows 10 منتشر خواهد شد.

Comicbook.com

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − سیزده =