اخبار بازی

روایت کارگردان Metal Gear Solid از بزرگ‌ترین چالش این فیلم

روایت کارگردان Metal Gear Solid

وی جی مگ: Jordan Vogt-Roberts بر روی فیلم Metal Gear Solid کار می‌کند تا اولین فیلم موفق که از روی بازی‌ها ساخته می‌شود را ارائه دهد ولی چنین عنوانی با چالش‌های زیادی رو به رو می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای که Roberts با وب‌سایت Collider داشت گفت که یکی از این چالش‌ها نشان دادن دنیای Metal Gear به عنوان یک دنیای متراکم و بزرگ است. با متفاوت بودن بازه‌های زمانی و ترکیبی از کارکتر‌های شبیه به هم و چندین Spin off در طی سال‌ها تصور کردن Metal Gear Solid آسان است ولی ساختن آن به عنوان یک فیلم کار آسانی نخواهد بود.

Roberts گفت که این تیم با غلبه بر مشکلات و پیدا کردن راهی برای نمایش داستان فیلم توانسته این چالش را پشت‌سر بگذارد. او گفت که چیزی که در مورد Metal Gear باید بدانید این است که متراکم و بزرگ است. واقعا راحت است که بخواهید یک عنوان متوسط بسازید یا به جای آن یک عنوان خیلی خوب. ما زمانی را صرف این کردیم تا فهمیدیم که Kojima می‌خواهد شخصیت اصلی متکی به یک دستگاهی باشد که نمی‌دانم چطوری کارایی این دستگاه را توضیح دهم تا اسپویل نشود.

به هر حال ما یک دستگاه داریم که به وسعت این فرانچایز احترام می‌گذارد، احترامی که به بزرگی و تراکم این فرانچایز است، احترامی که با طبیعت این فرانچایز گره خورده است. وقتی از بازه‌های زمانی صحبت می‌کنم منظورم این است که تکرار جنگ‌ها در زمان‌های مختلف به نمایش در می‌آیند. آن‌ها تکرار و چرخه رنج را در طی زمان نشان می‌دهند پس غیرممکن است تا فقط یک داستان را بگوییم. شما داستان کامل در مورد چیزی که این بازی هست را باید بدانید.

با اینکه اطلاعات زیادی از روند ساخت فیلم نداریم ولی می‌دانیم که فیلم‌نامه این فیلم به پایان رسیده است ولی نباید به این زودی‌ها منتظر این فیلم باشیم. با سخت‌گیری‌هایی که Kojima در مورد این فیلم می‌کند، احتمالا زمان زیادی می‌برد تا فیلمی با سلیقه او ساخته شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 18 =