اخبار بازی

رونمایی از For Honor Starter Edition برای انتشار روی PC

وی جی مگ: اگر تاکنون برای خرید For Honor‌ صبر کرده و البته علاقه‌ای به پرداخت هزینه یک بازی کامل برای آن ندارید، شانس به شما رو کرده و حالا می‌توانید نسخه For Honor Starter Edition برای PC را تهیه کنید.

به گزارش وی جی مگ، این نسخه از ساخته Ubisoft همان‌طور که از نامش مشخص است، قیمت پایین‌تری نسبت به بازی اصلی For Honor دارد اما از دید محتوا نیز با محدودیت‌هایی روبرو است. طبق اطلاعات منتشر شده For Honor Starter Edition با قیمت 14.99 دلار به فروش رسیده و به گیمر اجازه می‌دهد که از میان قهرمان‌های Warden, Raider و Kensei Vanguard یکی را انتخاب کنند. به جز این مسئله گیمر بعد از انتخاب گروه خود به سه شخصیت در هر جبهه جنگ دسترسی دارد.

جدای از این مسائل گیمر با خرید For Honor Starter Edition این امکان را دارد که در ادامه چیزی حدود 8 هزار آهن را برای آزاد کردن شخصیت‌های دیگر هزینه کند. قابلیت دیگر هزینه کردن 50 هزار آهن برای خرید All Heroes Bundle است که تمامی قهرمان‌های بازی را آزاد می‌کند. در حال حاضر For Honor Starter Edition به صورت انحصاری برای PC در دسترس است و فعلا خبری از انتشار نسخه PS4 یا Xbox One آن نیست. بازی که در ابتدا واکنش‌های مثبتی را به همراه داشت اما بعد از مدتی مخاطب‌های خود را از دست داد.

منبع: Ubisoft

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − نه =