اخبار بازی

رویکرد بازی Final Fantasy 7 Remake به اکشن متمایل می‌شود ؟

Final Fantasy 7 Remake به اکشن متمایل

وی جی مگ: در ماه می خبر‌هایی مبنی بر انتشار بازی Final Fantasy VII Remake در سال 2023 وجود داشت. شاید این چند سال باعث شود تا این بازی با تغییراتی رو به رو شود و با توجه به علاقه شرکت Square Enix می‌توان گفت که این بازی به اکشن متمایل می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، لیست شغل‌هایی که Square Enix ارائه اداده به صراحت مشخص می‌کند که این بازی قرار است به سیک اکشن متمایل شود. البته جای تعجب هم ندارد را که در ویدئوی منتشر شده کامل واضح بود که سازندگان بازی به سبک اکشن علاقه پیدا کرده‌اند. البته این اولین باری است که بازی Final Fantasy به عنوان یک بازی اکشن معرفی می‌شود.

لیستی که Square Enix منتشر کرده نشان دهننده این است که این شرکت به دنبال یک طراح مدل‌های سه بعدی کامپیوتری است تا به عنوان طراح جلوه‌های بصری روی این بازی کار کند. به نظر می‌رسد این طراحان جلوه‌های بصری قرار است روی داده‌های کلی افکت‌ها کار کنند و قرار است با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 این‌ کار را انجام دهند. در حین کار با cascade particle editor، این طراحان با تیم سازنده Final Fantasy VII Remake رابطه نزدیکی خواهند داشت تا داده‌های مناسبی برای بازی تولید کنند.

شاید بهتر بود که این بازی به یک بازی اکشن RPG تبدیل نمی‌شد و سبک اصلی خودش را حفظ می‌کرد. درست است که چیزی از Final Fantasy VII Remake نمی‌دانیم ولی می‌دانیم که چه چیزی در دست توسعه است، فقط باید صبر کنیم تا محصول نهایی را ببینیم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 5 =