اخبار بازی

رکوردشکنی بازی Fortnite در Twitch با 1.5 میلیون بیننده همزمان

رکوردشکنی بازی Fortnite در Twitch با 1.5 میلیون بیننده همزمان

وی جی مگ: حکومت بازی Fortnite در صنعت بازی همچنان ادامه دارد و امروز Epic Games به عنوان سازنده این بازی و وبسایت استریم آنلاین Twitch اعلام کرددند که در جریان E3 2018 بازی Fortnite توانست رکورد دیگری را از نظر تعداد بیننده همزمان در این شبکه آنلاین جا‌به‌جا کند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان رویداد Celebrity Pro-Am که در یکی از استادیوم‌های کالیفرنیا برگزار شد، تعداد زیادی از چهره‌های مطرح دنیا حاضر شده و به تجربه بازی Fortnite‌ پرداختند تا تعداد بیننده‌های همزمان این بازی در شبکه Twitch از مرز 1.5 میلیون نفر بگذرد. پیش از این رکورد مورد نظر با 1.1 میلیون بیننده همزمان در اختیار بازی Counter Strike Global Offensive قرار داشت و به راحتی توسط ساخته Epic Games شکسته شد.

رویداد Celebrity Pro-Am پخشی از مجموعه مسابقات Epic Games برای بازی Fortnite را شکل می‌دهد که چندی پیش خبر از آن دادیم و قرار است مجموعا جوایزی با ارزش 100 میلیون دلار را پیش روی گیمرها قرار دهد. روز گذشته Epic Games اعلام کرد که جام جهانی بازی Fortnite برگزار یم‌شود و مسابقات مقدماتی آن برای برگزاری مرحله نهایی در سال 2019 از پاییز سال جاری میلادی شروع می‌شود.

یکی از مسابقات دیگری که بخشی از جوایز 100 میلیون دلاری Epic Games را به خود اختصاص می‌دهد، همین جام جهانی بازی Fortnite است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 4 =