اخبار بازی

رکوردشکنی Kirby Star Allies در ماه اول عرضه

وی جی مگ: آمار فروش بازی‌های ویدئویی در آمریکا از سوی NPD برای ماه مارچ در دسترس قرار گرفته و با توجه به آن می‌توان متوجه رکوردشکنی Kirby Star Allies شد. بازی که در اصل اولین انحصاری مهم نینتندو برای Nintendo Switch در سال 2018 میلادی است.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این Nightmare in Dreamland رکوردار میزان فروش مجموعه بود اما Kirby Star Allies آمار این بازی در ابتدای عرضه را در زمینه میزان درآمد 90 درصد افزایش دهد. هرچند عدد دقیقی برای فروش بازی اعلام نشده اما با محاسبه میزان فروش و قیمت هر نسخه می‌توان به رقم 250 هزار نسخه رسید که البته شامل فروش دیجیتال نمی‌شود. با توجه به اطلاعات موجود می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که Kirby Star Allies دیگر بازی انحصاری نینتندو است که توانسته با توجه به موفقیت چشم‌گیر Nintendo Switch رکوردشکنی کند. کاری که پیش‌تر عناوین دیگری همچون The Legend of Zelda، Mario Kart، Splatoon و Pokken موفق به انجامش شده بودند.

با در نظر گرفتن این وضعیت می‌توان انتظار داشت که Smash Bros، Pokemon و Fire Emblem که امسال منتشر می‌شوند نیز چنین عملکردی را از خود به نمایش در آورند. البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز رسما تایید نشده که Pokemon برای Nintendo Switch در سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + سیزده =