اخبار بازی

ساخت بازی‌های بزرگ بیشتر در برنامه Square Enix

ساخت بازی‌های بزرگ بیشتر در برنامه Square Enix

وی جی مگ: در حالی که به تازگی گزارش مالی جدید Square Enix منتشر شده است این شرکت در صحبت‌های جدید اعلام کرد که آنها برنامه‌های بزرگی برای سال جاری مالی دارند.

به گزارش وی جی مگ، Square Enix اعلام کرد که ساخت بازی‌های بزرگ بیشتر در برنامه آنها قرار دارد و این برنامه شامل IP‌های قدیمی و جدید می‌شود تا در نهایت فروش دیجیتال آنها فزایش پیدا کند. آنها همچنین انتظار دارند که درآمد در سال جاری مالی با توجه به عرضه شدند چند بازی بزرگ و البته متوسط افزایش پیدا کند. در حالت کلی این شرکت سه بازی Octapath Traveler، Shadow of the Tomb Raider و Kingdom Hearts 3 را در سال جاری میلادی منتشر خواهند کرد.

همچنین به نظر می‌رسد که Square Enix برنامه‌های بسیار بزرگی برای E3 2018 دارد و شاید بازی‌های جدیدی نیز در این نمایشگاه معرفی شوند. از سوی دیگر باید به Left Alive نیز اشاره کرد. ساخته توشیفومی نابشیما در سال 2018 معرفی شد اما قرار نگرفتن آن در برنامه‌های فعلی Square Enix نشان از این دارد که فعلا نباید منتظر عرضه آن باشیم. ماه گذشته کارگردان Left Alive تایید کرد که همچنان مراحل توسعه این اثر دنبال می‌شود. با این حال باید منتظر ماند و دید که Square Enix چه برنامه‌ای برای ساخت این اثر و زمان انتشار آن دارد. در میان اطلاعات به دست آمده نباید Dragon Quest 11 را نیز از یاد ببریم که می‌دانیم برای مناطق غربی هم عرضه می‌شود اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن از سوی Square Enix اعلام نشده. امسال Square Enix می‌تواند یکی از بهترین نمایشگاه‌های E3 تاریخ خود را پشت سر بگذارد.

Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − ده =