اخبار بازی

ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake سریع‌تر از انتظارات دنبال می‌شود

ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake سریع‌تر از انتظارات دنبال می‌شود

وی جی مگ: در شرایطی که هفته گذشته خبری از آن نبود اما به نظر می‌رسد که ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake سریع‌تر از انتظارات موجود دنبال می‌شود. مسئله‌ای که تتسویا نومورا کارگردان بازی به آن اشاره داشته و توضیح داده که تولید این بازی به خوبی پیشرفت می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، نومورا در مصاحبه اخیر خود با نشریه معتبر و ژاپنی فامیتسو به این نکته اشاره داشته که توسعه بازی Final Fantasy 7 Remake سریع‌تر از انتظارات جلو می‌رود و از مخاطب‌ها خواهش کرده که برای دریافت اخبار بیشتر در این رابطه کمی صبر کنند. احتمالا منظور اصلی کارگردان این بازی از صبر کردن برای اخبار بیشتر مربوط به اعلام تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake‌ می‌شود که در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه طرفداران ژانر نقش آفرینی ژاپنی است. در ادامه به این نکته نیز اشاره شده که تغییرات ایجاد شده در تیم سازنده بازی روی روند توسعه آن تاثیری نداشته و سرعت این تغییرات به حدی بوده که ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake با سرعت مورد نظر ادامه پیدا کند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از زمان انتشار بازی Final Fantasy 7 Remake در دسترس نیست اما بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که احتمالا این بازی در اواخر نسل جاری کنسول‌های خانگی و سال 2020 روانه بازار شود. بازی که چند سال پیش با همکاری سونی معرفی شد و احتمالا بعد از انتشار بازی Kingdom Hearts 3 بیشتر از آن می‌شنویم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =