اخبار بازی

ساخت فیلم Sonic the Hedgehog رسما شروع شد

ساخت فیلم Sonic the Hedgehog رسما شروع شد

وی جی مگ: تاکنون صحبت‌های زیادی در مورد فیلم Sonic the Hedgehog شده است و حتی شایعه شده بود که شروع ساخت این فیلم به سال بعد موکول می‌شود. خبر خوبی که می‌توان به دوست‌داران سینما و بازی داد این است که مدتی قبل تائید شد که Jim Carrey بازیگر مشهور کمدی در این فیلم نقش دکتر Eggman را خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، سوال بزرگ این است که چه زمانی پروژه ساخت این فیلم آغاز می‌شود؟ جواب این سوال نیز ساده است، پروژه ساخت فیلم شروع شده است. یک عکس در اکانت تویتر یکی از عوامل سازنده این فیلم منتشرشده که نشان می‌دهد عوامل سازنده این فیلم دور هم جمع شده‌اند.

چیز زیادی در این عکس دیده نمی‌شود ولی دانستن اینکه پروژه ساخت فیلم شروع شده واقعا خوش حال کننده است چرا که نیازی نیست تا بیشتر منتظر بمانیم.

فیلم Sonic the Hedgehog

در این تصویر مشخص نیست که آن‌ها چه کاری را انجام می‌دهند ولی به نظر می‌رسد در آن کوچه طرفداران این فیلم منتظر هستند.

شخصیت Sonic قرار است به عنوان یک جوان متخلف ظاهر شود تا یک قهرمان. هنوز علاقه‌مندیم تا بدانیم که این فیلم قرار است چه راهی را برای داستان Sonic انتخاب کند. در ساخت این فیلم افراد با استعدادی حضور دارند، مانند تهیه کنند فیلم Deadpool یعنی Tim Miller و Jim Moritz که تهیه کننده سری معروف Fast & Furious است. با این اوصاف می‌توان گفت که این فیلم قرار است طوفان به پا کند.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اواخر سال 2019 برنامه‌ریزی شده است. احتمالا همه طرفداران این سری بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند.

 

 

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 10 =